Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Passonissi mycket nice!
-
Passonissi mycket nice!
Publicerad av martent på 30 september, 2008 vid 19:44Lite bilder från Semestern!
svinet svarade 16 år, 1 månad sedan 18 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Måste vara sjukt platt där andra bilden är tagen. Bra vind?
-
Sjukt bra vind! Ena sidan onshore och andra sidan offshore!
-
Nice, denna spot har lockat mig länge! Var bor man smidigast/billigt/inte helt öde på kvällarna?
-
Det var mycket bättre än förväntat! Ångra att jag inte tog med vågbrädan…
Vi bodde i Rhodos stad så långt bort man kan komma, vi hyrde en bil och körde 1,5 timme varje dag men det var det absolut värt! -
haha ja o johan va på rhodos förra sommaren fast vi bodde o kitade i fanes.. och hade inte råd att ta oss till prassonissii, vilken jefla miss!!
-
@MårtenT 504083 wrote:
Det var mycket bättre än förväntat! Ångra att jag inte tog med vågbrädan…
Vi bodde i Rhodos stad så långt bort man kan komma, vi hyrde en bil och körde 1,5 timme varje dag men det var det absolut värt!Ser kanon ut! Hur är det med vind där i November?
Funderar på att åka dit då. -
alltså Rhodos är fruktansvärt vindsäkert på sommaren, det blåser >7m/s VNV varje dag. Men det är cross off shore och chop och steniga stränder i norr. Men fina stränder fast byigt i söder har jag för mej + att campingstolägarna är helt bänga i huvudet och har som favoritsysselsättning att kasta sten efter kitarna… Hur det är på vintern vet jag tyvär inte
Logga in för att svara.