-
Patch på mojjen
Inget nytt under solen kanske, men jag var o köpt laglappar till cyckeln.
Opps samma som till kiten o inte fan kostade dom 100 pix eller vad nu det kostar på en surfshop.
/LA
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Patch på mojjen
Inget nytt under solen kanske, men jag var o köpt laglappar till cyckeln.
Opps samma som till kiten o inte fan kostade dom 100 pix eller vad nu det kostar på en surfshop.
/LA
dom lapparna jag använder till kiten är nån tiondels millimeter tjock… typ tunnare än vanligt A4-papper och gjord av nån plastfilm… Dom jag använder till cykeln är av gummi och ett par millimeter tjocka…. vad har du för special-lagningslapp??
Svar till:
har du inget inloggningsnamn??
[/ QUOTE ]
jo, Mackan, satt på min flickväns dator, om det är av intresse.
Svar till:
serious guys!! har ni ingen vind eller?
[/ QUOTE ]
allvarligt talat: har du ingen vind eller?
ps. jag har ingen vind
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar