Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Patrikol och kitesurfare fetdissade!

• Patrikol och kitesurfare fetdissade!

Publicerad av jott på 28 oktober, 2005 vid 11:51

Tror ni inte man sätter frullen i halsen i morse när man öppnar sydsvenskan och ser ett reportage om en risig skejtare som säger; ”Brandmannen är väl 45 eller något/../Brandmannen har tydligen gått vidare och börjat med kitesurfing/../Jamen, tänk en kille som ger upp skejt för att kitesurfa säger han och gör någon charad för att visa hur fånigt det ser ut att surfa efter en drake. Det är ju lite Gay!”

Hittar dock inte länken på nätet så håll till godo med mina citat..

flip svarade 19 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • egan

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 11:54

hahaha!! har du repat dig sen gårdagen?

• jott

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 12:03

naj, fyfan! Det var ett bra sjöslag. Nu är man inte värd mycket hemma på soffan. Jag ska nog fortsätta att göra väldigt lite resten av min lediga dag också.. Själv? Har du på dig din fina lilla klänning fortfarande?

• egan

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 12:07

det var fan ingen klänning! bara ett par jeansshorts med väldigt lite ben..ja jag ligger o mjäkar i soffan. drog på mig mystisk fylleskada igår som har resulterat i väldigt öm armbåge. ska nog ut o kolla om den håller för lite kajkaj

• niklas82

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 16:01

hahaha va roligt.. jag vill läsa.. patrikol : du får juh hugga tillbaka

• nn4an_mike

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 16:12

GÖTT , det började kännas lite tradigt att bara ha windsurfare och ornitologer som dödsfiender, kul att få nya i form av skejtare.. UPP TILL KAMP NU !! , Det verkar som om arenan för blodbadet kommer ligga nånstans runt malmö, vore tacksam om ni vill återkomma med tid och datum i god tid så att jag hinner putsa på bollträt, boka tågbiljett och fixa nån som kan vattna blommorna.

Ser fram emot en kul träff.

Mvh
    Micke

• micken

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 16:51
  • bohm

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 17:26

HAHAHA

• lalliso

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 17:47

KOMMENTAR från Brandmannen himself tack

• patrikol

Medlem
    29 oktober, 2005 vid 23:28

He He en gammal skatepolare skall ta han i örat när jag träffar honom! grin.gif grin.gif
    Den fräcke jävelen skrev att jag var 45! När jag slutade skatea jag var 35! Ja Ja är man gubbe så är man 10 år hit eller dit! grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 08:18

faaan var e snorungen så spöar vi han

• niklas82

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 11:57

hahah

• skejtar_henke

Medlem
    13 november, 2005 vid 12:14

Pratade med Danne för ett tag sedan. Han som var med i intervjun. Som vanligt är där två sidor av allt. Det är den jävla reportern som hade vridigt och vänt på allt. Han hade sagt att han gilla och skejt så mycket att han inte skulle börja med kite.
    Alltid reportar som ska spetsa till allt.

• egan

Medlem
    13 november, 2005 vid 12:23

sätter du kick-flip?

• honk

Medlem
    13 november, 2005 vid 15:18

Hahaha… hur klockrent som helst 🙂

• skejtar_henke

Medlem
    13 november, 2005 vid 19:34

jo visst sätter jag kickflip. Men det är inte mitt trick precis. Jag gillar mer att dra på och köra feta grinds och så. Poolåknig och miniramp är det jag gillar bäst.. Flip är fan svårt alltså

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Patrikol och kitesurfare fetdissade!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.