Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Patrikols makt!
-
Jag måste oxå säga att jag inte har några direkta klagomål på hur Patrikol skött sin uppgift. Vad jag däremot är lite tveksam till är hur någon som är så uppenbart partisk (Naish återförsäljare?) kan vara moderator?
-
Härligt nu har även Anonym tyck till då är väl saken klar.
-
Jepp, anonym säger något då måste det vara så… Satan Patrik nu är du ju tvungen att bli återförsäljare också… det är jobbigt när alla anonyma alltid bestämmer vad man ska göra *suck*
Jag vill ju egentligen inte kajta men det var en kille på stan som sa till mig att jag skulle göra det, så man får ju hålla på med plågan -
Det var jag (fortfarande anonym, orkar inte regga, sorry) som ifrågasatte Patrikols partiskhet och antog att han var återförsäljare för Naish. Jag såg precis att du hade raderat en tråd med reklam bla för Naish. Ber därför om ursäkt för mina förhastade slutsatser.
Men…
Är det bara jag som tycker att det är lite väl mkt dissande av andra märken än det man själv kör för tillfället. Det är svårt för en nybörjare att bilda sig en uppfattning om nåt när många av de (inte Patrikol tydligen) som är aktivast på forumet också har personligt intresse av att antingen sälja själv eller tala för det märke som man är ”teamrider” eller liknande för.
Detta är bara min åsikt och är det bara jag som tycker så här så är det ju inget problem. Dessutom är jag ju anonym och därför behöver man ju inte bry sig heller, eller hur!? -
Svar till:
Dessutom är jag ju anonym och därför behöver man ju inte bry sig heller, eller hur!?
[/ QUOTE ]
word
-
Svar till:
Undrar följande!
Jag har sett att Patrik under flera omgånger gått in här på kiteforumet och raderat inlägg som han tyckte var störande eller på annat sätt olämpliga här på kajtforumet. Frågan är bara hur kan han bedöma vad som är vad? Det är ju inte säkert att de inlägg Patrik anser är kassa kan uppfattas så av alla oss andra! Vem kan då granska inlägg som Mr Patrikol skriver? Är han mr Perfekt eller? Sanningen att säga innebär det då att alla hans inlägg blir automatisk godkända? Så vitt jag vet så fick han den möjligheten å granska andra bara för att han gjorde så många inlägg själv och mr Steffo tillfrågade honom!
Men betyder det då att Patrikol kan enväldigt besluta och styra vad som ska finnas på kajt forumet och vad som inte får finnas?
Bort med Patrikol och alla moderatorer!
Jag vill inte ha någon diktatorliknade styrning här på Steffo utan majoriteten får bestämma vad som får finnas!mvh Stefan
[/ QUOTE ]
ja den där patrikol borde portas från steffo, har träffat han i verkligeheten också, han e en hemsk människa
-
Borttagen användare
Borttagen användare9 september, 2004 vid 18:41jo han och alla andra med ingen borde få lov att vara kvar på steffo. THIS IS A ZONE FULL OF DANGER AND BAD TASTE
-
Aja är ju redan sagt men vill bara säga att jag tycker patrikol gör ett grymt jobb på detta forumet!
Thanks! -
Vill egentligen inte skriva mer men om din främsta förebild och inspiration är ”Fågelmannen” så………
-
Tja det är nog många i världen som har Tony Hawk som sin förebild jag är definitivt en av dom. Det han har gjort för skateboarden i världen är helt fantastiskt.
-
Svar till:
Aja är ju redan sagt men vill bara säga att jag tycker patrikol gör ett grymt jobb på detta forumet!
Thanks![/ QUOTE ]
han bär steffo på sina axlar
-
allså kajatern. har du nått seriöst problem? du går ju bara in och skriver rent dravel utan nån som helst botten överallt.
han var inne på vindsurfkonfen och dravlade massa shit om surfbutiker åt höger och vänster som alla helt saknade fotfäste i verkligheten. -
Är du här och skriver också unge.
Håll dig till windsurfkonfen.
Drar till haga nu vi syns.
Kollade det blåser sv i grönhögen så vinden rättar nog till sig på haga under dagen
Mamma
Logga in för att svara.