Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Penisförlängare upphittad i Björlanda

• Penisförlängare upphittad i Björlanda

Publicerad av hydrolift på 23 oktober, 2010 vid 08:27

Förlåt, var det mastförlängare ni kallar den för eller? Hur som helst hittade jag en sådan i Björlanda fredagen den 23 oktober runt lunchtid. Kanske var det den vänlige vindsurfaren i Berlingon som hjälpte mig att launcha min kite.

Återfås mot att här på vindsurfingkonfen posta 3 trådar med rubriken “Windsurfing is pest…” och i meddelandet “…and kitesurfing is the best!”. 😀

Mvh
    Olle
    0705-45 27 92

mikaels svarade 14 år sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • pss234

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 10:52

jag måste tacka för att du tog hand om min peni…….. mastförlängare över natten.

mvh patrik

• hydrolift

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 11:39

Ingen fara. Tack för pumpen! Det var inte nödvändigt men det är ju skönt med lite surferlove.

Ha det på badé!

• surfslusken

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 11:48

Kite (?) Pump + div andra kite tillbehör upphittade på handikapp WCn i Lejet.

Återfås mot ett rim job alt reacharound.

• hydrolift

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 13:07

Mmm, nu börjar vi komma igång…

• pedersen

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 14:48

Du glömde ta med dom här på listan, slusken 😉

• haze

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 16:35

Slusken du glömde den här i A-bay här om dagen men som tur är var den rengjorde i alla fall. Men den finns på Hajen i info…

• dr-masse

Medlem
    24 oktober, 2010 vid 09:54

En tråd som jag är nöjd med att inte ha öppnat på jobbet. Kanske inte de bästa bilderna att ha i cachen när särkerhetsnissarna skannar hårddiskarna.

• surfslusken

Medlem
    24 oktober, 2010 vid 13:37

De va till o ha lågt till tak på jobbet om säkerhetsnissarna har åsikter om de där. Knegar du i Nord Korea? Skulle inte dom shortsen va okej ens på casual friday menar du??

• hydrolift

Medlem
    24 oktober, 2010 vid 15:01

Nja, jag tycker nog shortsen är lite för mycket. Ta bort bilden innan ngn polisanmäler skiten!

• mikaels

Medlem
    25 oktober, 2010 vid 16:25

Det var nog mer bältet till shortsen (för det var väl det det var, eller, jag är inte så hemma på kitemode..?) som kunde uppröra jobbets säkerhetsnissar 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Penisförlängare upphittad i Björlanda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.