Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Per Andersson har avlidit

• Oregistrerade

Gäst
    26 april, 2007 vid 18:07

@tobhed 375482 wrote:

An av mina bästa vänner sedan många år har avlidigt – stor sorg för mig och hela windsurfing industrin. Skänker mina djupaste kondoleanser till hans familj
    http://www.star-board.com/images/2007/per_memorial.jpg
    http://www.boards.co.uk/main/article.asp?a=2127

Vila i frid Per
    /Fredrik

• sioman

Medlem
    20 maj, 2007 vid 19:10

R.i.p R.i.p R.i.p

• Unregistered

Gäst
    21 maj, 2007 vid 10:57

We think about you often and tell stories of adventures, always smiling, laughing and with great fondness. You will be around for a long time.

Per and Hayley, Emma, Monique, Inger, Anders and Fara

• Oregistrerad

Gäst
    18 april, 2008 vid 14:50

Jag hade hoppats att få träffa dig i vuxen ålder! Du var en av mina vänner när vi var små. Vi gick i samma klass och jag kommer alltid att minnas dig! Du var då en riktig kämpe. Det märktes inte minst när du spelade ishockey. Jag har, efter att ha läst detta, förstått att du hade kvar den där speciella glimten i ögat. Fick först reda på vad som hade hänt idag… Jag letar upp dig när vi ses på andra sidan.
    Mina varmaste kondoleanser till din familj ifrån en dagis/skolkamrat från bunkeflo.

// Micke..

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Per Andersson har avlidit

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.