Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Perfekta videokameran att skaffa om en inte för lång tid framåt
-
Perfekta videokameran att skaffa om en inte för lång tid framåt
dude svarade 17 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 32 Svar
-
@dude 404118 wrote:
När det kommer ner till kritan för min del, så handlar det om att komma igång så att det blir något över huvud taget. Så den lösningen som är snabbast från att spela in till att spela upp ett redigerat resultat är det som jag bör satsa på! Det är helt klart den viktigaste aspekten för mig. Och vad de olika alternativen innebär här vet jag inte mycket om alls om.
Om någon skulle kunna hjälpa mig här så skulle jag kanske vara mest tacksam för den infon av allt!
/Nicke
Jag får nog stanna förbi någon videokameraaffär som får förklara det lite för mig för en intro över alternativen skulle inte skada. Har ni någon rekommendationi på shop jag skulle kunna stanna förbi i Stockholmsområdet?
-
Jag fick faktiskt lite tips av Calle N på specifika modeller i olika prisklasser att spana efter på blocket eller ev köpa på cyberphoto. Så nu är jag på banan. Tack för diskusionen alla, det har gett en hel del!
/Niklas
Logga in för att svara.