Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › photosession habolocals!
-
För faaaaaan… ni sabbar gubbens kräftodlinga. han är på mig hela tiden. kan ni inte kajta på andra sidan. Pallar inte med fabror kvist mer. sisst fick jag mig en hagelskur av sallt på ballarna. fan kan ni inte hålla till på jhonssons brygga istället. Hanodlar ju bara karpar
-
…hmm jag har pajat i pricip allt som flyter där för många år sedan, tror dock att det forfarande kan ligga mycket ”Skumt skit” under sanden som helt plötsligt kommer fram när ”sanden rör sig”. Jag är ju så gammal så jag minns när det var något som liknade en ”soptip” precis söder om hamnen och jag minns även att det låg en massa skrot även ute i vattnet. Tror inte att det har tagits bort utan bara sjunkit ned i sanden……
Men som som sagt det var ju VÄLDIGT länge sedan jag pajade min ”mistral take off” (ruggit gammal windsurfingbräda) där 😉
-
@MCDPLB 410263 wrote:
…hmm jag har pajat i pricip allt som flyter där för många år sedan, tror dock att det forfarande kan ligga mycket ”Skumt skit” under sanden som helt plötsligt kommer fram när ”sanden rör sig”. Jag är ju så gammal så jag minns när det var något som liknade en ”soptip” precis söder om hamnen och jag minns även att det låg en massa skrot även ute i vattnet. Tror inte att det har tagits bort utan bara sjunkit ned i sanden……
Men som som sagt det var ju VÄLDIGT länge sedan jag pajade min ”mistral take off” (ruggit gammal windsurfingbräda) där 😉
helt rätt där fortfarande massa skit
-
tony sprutar som bara en skotte kan och jag försöker se cool ut
-
kalle har dragit över mina bilder på sin dator.. så nu kan han posta bilderna så fort han känner för det.. hoppas snart surs up idag ?
Logga in för att svara.