• PHP-error!

Publicerad av malun på 2 juli, 2003 vid 11:09

Är det bara jag som får php-error när jag försöker skicka privata meddelanden?

Fatal error: Call to undefined function: mail() in /webdirs/sites/steffo.nu/docs/html-docs/forum/sendmessage.php on line 212

Japp, så står det!
    Någon som vet om meddelandena kommer fram fastän det blir error?

nordgren svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • nordgren

Medlem
    2 juli, 2003 vid 11:12

Ja jag fick det igår när jag skickade men det kom fram, skit skummt. confused.gif
    Hehe Boman hoppas att du inte fick 10 mess, försökte några ggr extra.. smirk.gif

• nicko_

Medlem
    2 juli, 2003 vid 11:14

Det där känner jag igen! JAg fick det också för någon dag sedan varje gång jag skickade meddelanden men de kom tydligen fram…
    Gurra, det var därför du fick flera meddelanden av mig om du undrar varför jag blivit senil confused.gif

• malun

Medlem
    2 juli, 2003 vid 11:16

Hehe.. stackars Boman!
    Jag skickade nog också 10 mess till honom smile.gif

• nordgren

Medlem
    2 juli, 2003 vid 11:20

Hehe spam! wink.gif
    Snart svarar han väll inte om man skulle ringa honom. ”Nej den jobbiga jäveln som skickar tusen mejl!” cool.gif smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA