Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › pics fran Puerto Rico
-
pics fran Puerto Rico
Publicerad av yenny på 1 mars, 2006 vid 02:28Har kommer nagra enstaka bilder fran pr, fler kommer! A da med kite oxa!
larssa svarade 18 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Ser nästan lika najs ut som här. Kontrar med en härlig bild från Lommas beachcam:
-
Stellan wrote:haha – verkligheten är bra grym
SHIT SHIT SHIT = sNOw sNOw sNOw!!!
I wanted to kill someone this morning- fu..kin snow again.
I asked the wife why´s she´s not from New Zealand…and she says she thought i was a rich american. You cant win.
Even San Diego sounds good, even tho there´s no wind there.
Maybe i could show on my sisters doorstep in Santa Cruz…”hi sis, left my wife and 9 month baby i sweden to sleep on your couch, kitesurf and roll some fat spliffs.”
ahhhhh dream on,,,
See ya on the beach in late march, even if is frozen solid.
T
-
TomW wrote:Stellan wrote:haha – verkligheten är bra grym
SHIT SHIT SHIT = sNOw sNOw sNOw!!!
I wanted to kill someone this morning- fu..kin snow again.
I asked the wife why´s she´s not from New Zealand…and she says she thought i was a rich american. You cant win.
Even San Diego sounds good, even tho there´s no wind there.
Maybe i could show on my sisters doorstep in Santa Cruz…”hi sis, left my wife and 9 month baby i sweden to sleep on your couch, kitesurf and roll some fat spliffs.”
ahhhhh dream on,,,
See ya on the beach in late march, even if is frozen solid.
T
shit du har allvarliga problem tomw
prova att tala med någon, det behöver inte vara en psykolog, prova att tala med en god vän först!
-
Deee Zoolander försöker säga att han söker fler klubbmedlemmar till sin nya club, och du kan få prova på i en vecka för bara 200 kr ……… Kompis-rabatt lr ??
ia skoja bara,,, hahahaaaa…. 😀
-
jonaish wrote:Deee Zoolander försöker säga att han söke……..
Du har ett helt unikt sätt att få en att känna sig lite irriterad, och känslan uppkommer fan vilken tråd man än läser också. Suck. -
Milkman wrote:jonaish wrote:Deee Zoolander försöker säga att han söke……..
Du har ett helt unikt sätt att få en att känna sig lite irriterad, och känslan uppkommer fan vilken tråd man än läser också. Suck.
Se det från den ljusa sidan.
Alla andra framstår som normala människor med bra värderingar vid en jämförelse. En bra känsla det, lite ovanligt, tycker jag i alla fall.Tack jonaish!
antar jag😉
-
mrmille wrote:Milkman wrote:jonaish wrote:
Tack jonaish!
antar jag😉
Nääääoo de e jag som ska tacka dig va?!?! för de va du som sa det 😀
Logga in för att svara.