Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pimpad kite väska!
-
Pimpad kite väska!
Publicerad av falsterbo på 25 augusti, 2008 vid 19:42Det var riktigt kasst väder i lördags, så jag passade på att fräscha upp min gammla skolväska. Väskan är av sorten boblebee (skalväska) och var tidigare mattsvart i färgen. Jag sprayade om den, och lackade den för att få den extra glansig och hållbar. Hoppas ni gillar den!
skanepaul svarade 16 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
@Falsterbo 493865 wrote:
Hoppas ni gillar den!
Rent spontant så är det väl bättre om du gillar den själv?!
-
nundy;493877 wrote:Rent spontant så är det väl bättre om du gillar den själv?!
hahah XD
-
Tycker du fick till själva motivet riktigt bra. Känns som att det är lite liv och rörelse i det.
-
den va fin.
får man fråga om du använde konstnärlig talang elr förstorade du iko logon? gör du påslakan också??
-
sweet man, looks cool, I like the board – even if it was a total accident, still looks like its got loads of motion in it.. better than just a block silluette
-
@mania 494039 wrote:
den va fin.
får man fråga om du använde konstnärlig talang elr förstorade du iko logon? gör du påslakan också??
Hehe kan meddela att jag ÄR nöjd själv men altid kul me litta komentarer och synpunkter. Det har varit ganska tunt med påslakan på sistonde men il hook u upp. Förresten tänkte jag inte på att använda iko snubben, utan jag printade ut ett sjyst motiv vilket jag sedan gjorde en mall av. Thanks skotty 😉
Logga in för att svara.