Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pix Varberg
-
Pix Varberg
Posted by mat on 21 april, 2009 at 14:11Lovade några shots från lördag…
stebe replied 15 years, 8 months ago 13 Members · 21 Replies -
21 Replies
-
en sista… En bild på mig… at work…shooting Stebe. Markus från Surfers plåtar.
-
Härligt Mat!
Vilken uuuuunderbar em det var:-)!!!
Spelade ingen roll att det blev linbrott på slutet för min del, för jag hann köra av mig rejält innan…
Längtar till nästa session där ute, fast gärna lite rena vågor från sv i Läjet först så klart:-)! -
Mycket bra. Ni ser ut att haft det gött medan vi andra satt på Majas och ältade problem =)
-
Mat;541901 wrote:en sista… En bild på mig… at work…shooting Stebe. Markus från Surfers plåtar.
Cool komposition i den sista bilden.
Konstnärlig form på sprayet och skön närvarokänsla med Mat som referens… -
faan att man åkte ner till barby när ni hade de kanon hemma “/
-
sourra;541908 wrote:Mycket bra. Ni ser ut att haft det gött medan vi andra satt på Majas och ältade problem =)
Vad kom ni fram till då? nu när Neven är sekreterare så borde ju vi medlemmar få ett protokoll på vad som sades 😀
-
Grymma pics!
Som tur är så var Alex sekreterare på mötet 🙂 Dessutom kunde man minsann kite:a OCH gå på möte! -
Lelleee;541932 wrote:Vad kom ni fram till då? nu när Neven är sekreterare så borde ju vi medlemmar få ett protokoll på vad som sades 😀
Vi kom fram till att när styrelsemedlemmarna engagerar sig en jäkla massa dagar och kvällar per år så borde folk åtminstone kunna offra en eftermiddagssession för att närvara…
-
Neven;541935 wrote:Grymma pics!
Som tur är så var Alex sekreterare på mötet 🙂 Dessutom kunde man minsann kite:a OCH gå på möte!ja men det var inte gött ladd förrän typ klockan 3, skitsamma det va skitdåligt av mej jag lovar att bättra mej, men helst ser jag att mötet inte är på bästa bristid
-
Neven;541935 wrote:Grymma pics!
Som tur är så var Alex sekreterare på mötet 🙂 Dessutom kunde man minsann kite:a OCH gå på möte!equals mög. Djungeltrumman gick nåt så innihelvete fort att det var åka där uppe…jag ä så lässen…
//Alex-inte längre sekreterare
Log in to reply.