• sourra

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 17:47

Det är tätt i toppen. Ska Langeree (Naish) ta hem freestylecirkusen eller ska Hadlow (Flexifoil) ta hem det i år igen? Men jag anar att du kanske syftade på vågorna :smirk:

• hildingdude

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 19:10

aaron blev slagen av Ariel cornel kolla you tube. ariel gör in kiteloop dubbel spend pass

• skotten

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 20:05
  • sourra

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 21:25

@hildingdude 419444 wrote:

aaron blev slagen av Ariel cornel kolla you tube. ariel gör in kiteloop dubbel spend pass

Åh fan, där ser man. Double spend pass brukar vara mitt visakort efter 2 promille på krogen. Är det ett trick också?

• sourra

Medlem
    2 oktober, 2007 vid 21:31

Anton, har du nån länk till klippet?

• svinet

Medlem
    3 oktober, 2007 vid 09:51

@skotten 419491 wrote:

http://www.bestkiteboarding.com/Girls 🙂

Damn har hon vikt ut sig den lilla dyskan?

• mat

Medlem
    3 oktober, 2007 vid 12:47
  • roland

Medlem
    4 oktober, 2007 vid 00:10

Han kevin var inte rolig att se pa nar han var har!! Aron e mycket roligare att se pa
    Bose E valdigt mycket fulare i den verkliga varlden specielt nar hon kitar!!

• eddie

Medlem
    4 oktober, 2007 vid 16:23

Jag tyckte Kevin var skitcool i verkliga världen… Han kör ju lite wake style med big airs…. helt i min smak.
    Sluta att dricka så många caiprinhas….!!
    😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.