Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Placering fotstroppar

• Placering fotstroppar

Publicerad av surfpunk på 3 september, 2004 vid 12:02

Är intresserad av hur ni upplever hur fotstropparnas placering påverkar upphoppet i en vulcan,spock etc.Har mina stroppar på det främre alternativet på min freestyle,funderar på om jag ska flytta dom till det bakre alternativet för att få bättre snärt i upphoppet,känns som det borde vara så?,vad tror ni?.
    /A

surfpunk svarade 20 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • basse

Medlem
    3 september, 2004 vid 12:51

Har mina längst fram också. Tror väl det är lite lättare att komma runt om man har de långt fram.

• oscar

Medlem
    3 september, 2004 vid 13:24

Jag kör längst fram där fram och längst bak där bak. Bred stance tycker jag ger bättre balans i landningen.

• ola_p

Medlem
    3 september, 2004 vid 14:26

längst fram gör det enklare att komma runt. Hur det påverkar popet vet jag inte riktigt, men det brukar sällan vara problemet. Hursomhelst så är det mkt lättare om man står långt fram när man ska glida runt i spockar å så…(och vulcans också för den delen)

• surfpunk

Medlem
    6 september, 2004 vid 08:44

Ska nog iallafall testa och sätta stropparna i bakre läget för att se om det blir mer snärt i upphoppet,återkommer med en rapport!!.
    /A

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Placering fotstroppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.