• Publicerad av anonym-anvandare på 11 september, 2005 vid 10:52

Har ett problem, det är så här att när jag väl börjat plana och man tycker man har kontroll på grejerna så tappar jag farten efter en stund och står i princip still. Jag tänkte först att det var brist på vind just där, men när man kollar andra så kan dom hålla brädan planande. Jag förstår inte, har jag missat nåt. Väger 82 panner seglar på en freeride 138L med ett 6,4 Simmer ZeroFive segel. confused.gif
    Tacksam för hjälp, Andreas

Detta händer även när det blåser ganska bra ca 12ms.

vilhelmerovraren svarade 19 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • vilhelmerovraren

Medlem
    11 september, 2005 vid 11:12

Låter som om du har för mycket tryck på bakfoten och lovar upp, speciellt som du säger att det händer även vid 12m/s. försök att sträcka ut frambenet och dra hem bakbenet så att du riktar brädan åt lä. eller kanta brädan lite och fall av så att du ligger på halvvind, då borde det ju bara vara att stå på och ha kul!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA