Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ploppar upp onlinebutiker överallt

• martin

Medlem
    18 maj, 2005 vid 09:30

Jag förstår inte alls kritiken mot SurfCompaniets hemsida. Jag tycker snarare den är ganska bra utformad. Det är väl inga problem att klicka sig igenom sortimentet. Det är väl lite tunna produktbeskrivningar här och var, men överlag helt ok.

• _frippe_

Medlem
    18 maj, 2005 vid 09:41

Det har nog blivit ett missförstånd här. Jag menar butiken som heter Surfcompaniet och ligger i Göteborg. Deras hemsida finns på http://www.surfcompaniet.se.
    Jag har inte varit i kontakt med Surfbutiken (som ligger i Stockholm).

PS. Anledningen till att jag beställde brädan från Gbg istället för att handla på butikerna i Sthlm var mest att jag ville ha en Tabou (X-Rocket64)

• newold_surfer

Medlem
    18 maj, 2005 vid 10:12

>> stinger

Jo det gick fort, en kombination av aldeles för tjock seglare och aldeles för stort segel… laugh.gif

• stang

Medlem
    18 maj, 2005 vid 11:22

Nice pic!!

Ser helt klart ut att vara drag i prylarna tongue.gif

• cdaa

Medlem
    20 maj, 2005 vid 09:21
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ploppar upp onlinebutiker överallt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.