Senaste nytt › Forums › Plugga vindsurfing!!
-
Plugga vindsurfing!!
Publicerad av don_cavalli på 20 januari, 2004 vid 09:07Vet att det finns grymt mycket info att hämta ute på webben om hur man gör olika moves och hur man trimmar prylarna optimalt osv. Har ni adressen dit?!
Skall gå in i fas 2 av mitt vindsurfande – plugga teknik!
Känns som att det är dags att börja finlira lite mer med utrustningen än vad jag tidigare gjort.. kanske planar tidigare och hoppar högre!!don_cavalli svarade 21 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Svar till:
Vet att det finns grymt mycket info att hämta ute på webben om hur man gör olika moves och hur man trimmar prylarna optimalt osv. Har ni adressen dit?!
[/ QUOTE ]
-
Å faan!!! internet.com sa du? Va inte internet en modefluga som skulle försvinna lika snabbt som det kom?!
Bjussa på era favo trick och tips sajter nu!!
-
-
Svar till:
Bjussa på era favo trick och tips sajter nu!!
[/ QUOTE ]
-
Haha!!! Jag tror du har umgåtts för mycket med tok-teoretikern MC! Han som analyserar sönder alla moves in i minsta beståndsdelen! Det är hans sätt att lära sig. Och det går ju bra.
Själv tycker jag att det är bra att plugga lite, men sedan är det ut och känna in hur teorierna fungerar. Var beredd med ett par olika teorier hur du skall sätt tricket – för den första brukar sällan fungera… Man är ju mycket bättre i fantasin än i verkligheten, om jag säger så/Staffan
-
Kan nog stämma det där med att ha umgåtts med mc, men som sagt.. han sätter rätt mycket nu också! Skall börja beta av trick för trick! Läste i en gammal svensk surftidning att man inför varje nytt år skulle göra en lista över vilka trick man ska sätta under det nya året och sen rå plugga på dom. Spela sönder filmerna där hemma osv.. Så i år blir jag farlig!!! Har till och med loosat 3.5 kg för att kunna plana tidigare!!
Rock on and HL!!!
Logga in för att svara.