Senaste nytt Forums Plugga vindsurfing!!

• Plugga vindsurfing!!

Publicerad av don_cavalli på 20 januari, 2004 vid 09:07

Vet att det finns grymt mycket info att hämta ute på webben om hur man gör olika moves och hur man trimmar prylarna optimalt osv. Har ni adressen dit?!

Skall gå in i fas 2 av mitt vindsurfande – plugga teknik!
    Känns som att det är dags att börja finlira lite mer med utrustningen än vad jag tidigare gjort.. kanske planar tidigare och hoppar högre!! wink.gif

don_cavalli svarade 21 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • vinta_kestrel

Medlem
    20 januari, 2004 vid 09:25

Svar till:

Vet att det finns grymt mycket info att hämta ute på webben om hur man gör olika moves och hur man trimmar prylarna optimalt osv. Har ni adressen dit?!

[/ QUOTE ]

http://www.internet.com? wink.gif

• don_cavalli

Medlem
    20 januari, 2004 vid 09:40

Å faan!!! internet.com sa du? Va inte internet en modefluga som skulle försvinna lika snabbt som det kom?!

Bjussa på era favo trick och tips sajter nu!!

• jpeter

Medlem
    20 januari, 2004 vid 09:49
  • don_cavalli

Medlem
    20 januari, 2004 vid 10:20

Thank’s mait!

• vinta_kestrel

Medlem
    20 januari, 2004 vid 12:27

Svar till:

Bjussa på era favo trick och tips sajter nu!!

[/ QUOTE ]

http://www.the-daily-dose.com

• skywalker

Medlem
    20 januari, 2004 vid 12:39

Liten samling här

• tobba

Medlem
    20 januari, 2004 vid 19:16

Det handlar om känsla.

• skywalker

Medlem
    21 januari, 2004 vid 16:03

Trust your feelings !?!? grin.gif

• s

Medlem
    21 januari, 2004 vid 16:57

Haha!!! Jag tror du har umgåtts för mycket med tok-teoretikern MC! Han som analyserar sönder alla moves in i minsta beståndsdelen! Det är hans sätt att lära sig. Och det går ju bra.
    Själv tycker jag att det är bra att plugga lite, men sedan är det ut och känna in hur teorierna fungerar. Var beredd med ett par olika teorier hur du skall sätt tricket – för den första brukar sällan fungera… Man är ju mycket bättre i fantasin än i verkligheten, om jag säger så wink.gif

/Staffan

• don_cavalli

Medlem
    22 januari, 2004 vid 11:20

Kan nog stämma det där med att ha umgåtts med mc, men som sagt.. han sätter rätt mycket nu också! Skall börja beta av trick för trick! Läste i en gammal svensk surftidning att man inför varje nytt år skulle göra en lista över vilka trick man ska sätta under det nya året och sen rå plugga på dom. Spela sönder filmerna där hemma osv.. Så i år blir jag farlig!!! Har till och med loosat 3.5 kg för att kunna plana tidigare!! wink.gif

Rock on and HL!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Plugga vindsurfing!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.