Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Polarna i Aus..
-
Polarna i Aus..
Publicerad av krillan82 på 10 januari, 2009 vid 14:30Någon vid namn Widén sa att han skulle bommba steffo med bilder från Perth. hade ju varit kul å se hur ni har det…
Men ni sitter väl å spelar nätpoker hela dagarna. PUSS PÅ ER,
trumpeten svarade 16 år, 1 månad sedan 17 Medlemmar · 47 Svar -
47 Svar
-
Maj maj måne, dem har lurat dig din dumma skåning…
skämt åsido! dem fläschar väl bara runder på stranden som vanligt?
-
@Krillan82 524828 wrote:
Du tilltalar inte en äldre man på det viset. Du får lära dig att uppföra dig lille påg.
ja fy på mig, skåningar är minst lika värda som andra i fablernas värld?!
-
de kommer krille!! fan d skulle varit har du hade alskat de cp platt och pung i 9an.. eller ja i din 10a hade de blivit.. 🙂
-
@jonaish 524837 wrote:
ja fy på mig, skåningar är minst lika värda som andra i fablernas värld?!
Hehehe. Skönt sagt…
-
ta hand om er. Lite bögigt men jag saknar er som fan. hällsa alla idiotas där nere
-
Tror ni martin har pumpat pecs hela hösten för att vara ute på vattnet.
Har flexar ju runt på stranden så alla små australiensiskor lämnar små snigelspår efter sig… -
@SkånePaul 525053 wrote:
Synd dem är så jävla fula då bara…
Ja du har ju inte varit på några av Perth’s stränder isf…
-
Hahahaha… Såååå fel du har nundy!! Nä men faktum är att Perth har jääävligt hög standard på tjejerna. Iaf där jag hänger. Klart bor man i Fremantle eller Rockingham får man ju räkna med hippie och bogan-ville…
Östkusten däremot är riiiiktigt dåligt. Sjukt mycket fula och feta tjejer.. Enda snygga tjejerna man ser där är skandinaver, men varför åka 2000 mil för att hänga med skandinaver?!?
-
@Davids 525414 wrote:
Hahahaha… Såååå fel du har nundy!! Nä men faktum är att Perth har jääävligt hög standard på tjejerna. Iaf där jag hänger. Klart bor man i Fremantle eller Rockingham får man ju räkna med hippie och bogan-ville…
Östkusten däremot är riiiiktigt dåligt. Sjukt mycket fula och feta tjejer.. Enda snygga tjejerna man ser där är skandinaver, men varför åka 2000 mil för att hänga med skandinaver?!?
Som sagt du har nog varit där för länge…jag tänker inte gå vidare i denna diskussion. 🙂
Logga in för att svara.