Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Polarna i Aus..
-
Det här är första bilden om man googlar ”australian girl” so far so good
däremot bild nummer 5 lämnar förövrigt mycket mer att önska -
Alltid kul att se kommentarer och inlägg från folk som inte vet vad dem pratar om 🙂
-
Kolla noggrant på Palles avatar. Sen kan vi väl enas om att förutsättningarna inte är dem bästa om skeppar iväg ett lands samlade bottenskrap för att göra något slags storskaligt evolutionsbiologiskt experiment. Men vad vet jag, har aldrig varit i Australien, tycker det räcker att Googla. Resa är så jobbigt.
-
@SkånePaul 525512 wrote:
Visst är det!!!
Håller med!
Bott där totalt 12 månader och varit i Melb, Sydn, West Oz. Inga vackra skapelser de där töserna. Sen har dem hållning som en banan ungefär.
Finns väl ngt undantag men genomsnittet ligger strax under den nivå där två gruvarbetare fastnade i South Oz 2006
-
Jag har aldrig sett någon bild från ”davids” någon gång.
Kanske är stor tyngd på lifestyle där eller? -
nu byter jag ämne här. lite nyfiken, hur bor alla ni som är där? luffar runt och sover i bilen?
-
Klart bor man som backpacker på sletna hostels runt om i landet lär du ju varken känna kulturen eller träffa några sköna locals eller se några snygga tjejer, förutom möjligtvis skandinaver. Så är det ju bara. Sen hör det ju också till att Aussie tjejerna är 100 ggr trevligare och öppnare än svenska tjejer. Inte så vansinnigt pretantiösa och innestängda i sina små ”tjej-gäng”. Efter varje sunday session på vårt local kommer jag hem med minst 3 telefonnummer, och många av dessa har senare blivit nära vänner. Nu var och när skulle det hända i Sverige?!? 😀
Jonaish, jag brukar inte fota snygga tjejer med teleobjektiv på stranden så nej jag kommer inte posta några bilder 😀
Och till Gadget… här får du lite bilder:)
-
Och några bilder från mina kompisars bröllop där jag spelade skivor (och passade på att ta lite bilder:)) Och lite andra bilder från fester och blandat.. Enjoy 😀
-
Och hitta lite fler bilder från Oz jag tänkte jag kunde dela med mig:D
-
@Davids 525616 wrote:
Klart bor man som backpacker på sletna hostels runt om i landet lär du ju varken känna kulturen eller träffa några sköna locals eller se några snygga tjejer, förutom möjligtvis skandinaver. Så är det ju bara. Sen hör det ju också till att Aussie tjejerna är 100 ggr trevligare och öppnare än svenska tjejer. Inte så vansinnigt pretantiösa och innestängda i sina små ”tjej-gäng”. Efter varje sunday session på vårt local kommer jag hem med minst 3 telefonnummer, och många av dessa har senare blivit nära vänner. Nu var och när skulle det hända i Sverige?!? 😀
Jonaish, jag brukar inte fota snygga tjejer med teleobjektiv på stranden så nej jag kommer inte posta några bilder 😀
Och till Gadget… här får du lite bilder:)
Snygg KGB du är väldigt lik den dära Andy Yates 😉
-
KALLE BALLE… hur fan har ni det era pottsorkar!!! Ni missar ju större delen av lets dance, hur fan klarar ni det?
Logga in för att svara.