Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Polarna i Aus..

• kasimir

Medlem
    14 januari, 2009 vid 11:22

Det här är första bilden om man googlar ”australian girl” so far so good363439.jpg
    däremot bild nummer 5 lämnar förövrigt mycket mer att önska0,,5996218,00.jpg

• davids

Medlem
    14 januari, 2009 vid 12:26

Alltid kul att se kommentarer och inlägg från folk som inte vet vad dem pratar om 🙂

• kasimir

Medlem
    14 januari, 2009 vid 13:27

Kolla noggrant på Palles avatar. Sen kan vi väl enas om att förutsättningarna inte är dem bästa om skeppar iväg ett lands samlade bottenskrap för att göra något slags storskaligt evolutionsbiologiskt experiment. Men vad vet jag, har aldrig varit i Australien, tycker det räcker att Googla. Resa är så jobbigt.

• skanepaul

Medlem
    14 januari, 2009 vid 13:46

@Davids 525487 wrote:

Alltid kul att se kommentarer och inlägg från folk som inte vet vad dem pratar om 🙂

Visst är det!!!

• mackan

Medlem
    14 januari, 2009 vid 16:11

@SkånePaul 525512 wrote:

Visst är det!!!

Håller med!

Bott där totalt 12 månader och varit i Melb, Sydn, West Oz. Inga vackra skapelser de där töserna. Sen har dem hållning som en banan ungefär.

Finns väl ngt undantag men genomsnittet ligger strax under den nivå där två gruvarbetare fastnade i South Oz 2006

• jonaish

Medlem
    14 januari, 2009 vid 16:22

@Davids 525487 wrote:

motbevisa oss med en bild istället för att käfta….

• gadget

Medlem
    14 januari, 2009 vid 18:11

Jag har aldrig sett någon bild från ”davids” någon gång.
    Kanske är stor tyngd på lifestyle där eller?

• trumpeten

Medlem
    14 januari, 2009 vid 18:48

Jag ska berätta sanningen om två dagar…

• hengo

Medlem
    14 januari, 2009 vid 18:59

nu byter jag ämne här. lite nyfiken, hur bor alla ni som är där? luffar runt och sover i bilen?

• davids

Medlem
    15 januari, 2009 vid 02:34

Klart bor man som backpacker på sletna hostels runt om i landet lär du ju varken känna kulturen eller träffa några sköna locals eller se några snygga tjejer, förutom möjligtvis skandinaver. Så är det ju bara. Sen hör det ju också till att Aussie tjejerna är 100 ggr trevligare och öppnare än svenska tjejer. Inte så vansinnigt pretantiösa och innestängda i sina små ”tjej-gäng”. Efter varje sunday session på vårt local kommer jag hem med minst 3 telefonnummer, och många av dessa har senare blivit nära vänner. Nu var och när skulle det hända i Sverige?!? 😀

Jonaish, jag brukar inte fota snygga tjejer med teleobjektiv på stranden så nej jag kommer inte posta några bilder 😀

Och till Gadget… här får du lite bilder:)

• davids

Medlem
    15 januari, 2009 vid 03:01

Och några bilder från mina kompisars bröllop där jag spelade skivor (och passade på att ta lite bilder:)) Och lite andra bilder från fester och blandat.. Enjoy 😀

• davids

Medlem
    15 januari, 2009 vid 03:06

Och hitta lite fler bilder från Oz jag tänkte jag kunde dela med mig:D

• aka_kalle

Medlem
    15 januari, 2009 vid 03:06

@Davids 525616 wrote:

Klart bor man som backpacker på sletna hostels runt om i landet lär du ju varken känna kulturen eller träffa några sköna locals eller se några snygga tjejer, förutom möjligtvis skandinaver. Så är det ju bara. Sen hör det ju också till att Aussie tjejerna är 100 ggr trevligare och öppnare än svenska tjejer. Inte så vansinnigt pretantiösa och innestängda i sina små ”tjej-gäng”. Efter varje sunday session på vårt local kommer jag hem med minst 3 telefonnummer, och många av dessa har senare blivit nära vänner. Nu var och när skulle det hända i Sverige?!? 😀

Jonaish, jag brukar inte fota snygga tjejer med teleobjektiv på stranden så nej jag kommer inte posta några bilder 😀

Och till Gadget… här får du lite bilder:)

Snygg KGB du är väldigt lik den dära Andy Yates 😉

• aka_kalle

Medlem
    15 januari, 2009 vid 03:07

@Davids 525618 wrote:

Och hitta lite fler bilder från Oz jag tänkte jag kunde dela med mig:D

Snyggt!

• krillan82

Medlem
    15 januari, 2009 vid 05:38

KALLE BALLE… hur fan har ni det era pottsorkar!!! Ni missar ju större delen av lets dance, hur fan klarar ni det?

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Polarna i Aus..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.