Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing POLL: Har Keppler alla hästar i hagen?

• oscar

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:17

Statistiken stämmer inte. Jag har köpt flera brädor av keppler utan skador men kan bara rösta en gång.

• lars_k

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:18

En “POLL” här inne där man anonymt kan klicka vafaen som helst (av olika anledningar…) är inte direkt trovärdig. Tyvärr…
    Att fraktbolaget skadar var fjärde bräda, eller att Keppler medvetet skulle skicka pajade brädor är knappast troligt.

• adde

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:34

Hehe, Jag kan göra en ytterst avancerad poll om du vill…

Men hur vi än gör så kan vi inte garantera att alla svarar ärligt.

/adde

• highway

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:45

Jag har beställt flera brädor av den gode wwwwwerner men en gång var nog några hästar på rymmen och då kom fel bräda som dessutom var trasig.. Han löste det snyggt genom att skicka rätt bräda fort som tusan och sen fick jag ett väldigt bra pris på den trasiga som jag sålde här på 2 timmar och jag kunde få skicka tillbaka den också men det var enklare att sälja den.

//Magnus

• drakglenn

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:51

Svar till:

var nog några hästar på rymmen och då kom fel bräda som dessutom var trasig..

[/ QUOTE ]

HAHAHAHA…… grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 13:49

Jag fick en Fanatic freewave 2005 idag. Tog lite drygt en vecka. Hel och snygg. Inga problem… grin.gif

• surfen

Medlem
    20 september, 2005 vid 16:36

Svar till:

Man måste nog vara extremt tydlig med vad man ska ha. Gärna upprepa och få bekräftat att han skickar rätt grejjer.
    När jag beställt har jag skrivit väldigt kort och exakt vad jag vill ha. Inga flummiga utläggningar och knepiga formuleringar. Då blir det bara fel. Han är dålig på engelska.

[/ QUOTE ]

Det är rätt! Skriv vad du vill ha och fråga om det finns! Då kommer det rätt prylar till dig. Har beställt fyra brädor 6-7segel, master. Allt i perfekt skick när jag öppnar paketen. Och det är lätt att pruta på sakerna + frakt behöver jag aldrig betala. Brukar ta sex dagar att få hem det. Jag är riktigt nöjd med Werner och hans sätt att göra affärer. Självklart så nyttjar jag även svenska handlare, häromsisten så beställde jag en ny förlängare av Surfbutiken snabb och super service. Så jag handlar där det passar mig bäst. wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 16:40

wwwerner the serious salesman stod det längst ner i ett av hans mail…. och det har han hållit så långt!!!

• big_jeppe

Medlem
    20 september, 2005 vid 16:59

Jag har beställt ett segel från 03 och fått ett i “samma model” från 04 (för samma pris). Jag tolkade det som att han gav mig ett nyare segel för att 03 seglen var slut, men det fortfarande gick att beställa från hemsidan. Hemsidan brukar ju vara dåligt uppdaterad. Jag har även fått en freeridemast utbytt mot en annan, det var dock samma märke längd och kolfiberhalt så jag brydde mig inte jättemycket om det.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 17:00

Nog är han lite skum, bara beställt en gång iof, fick rätt storlekar men det enda seglet var av fel årsmodell och redan öppnat (fick iaf inga klibbor och nyckelring med det, fick det med det andra). Jag lipade dock inte då det var så sjukt bra pris på det (kostade väl hälften mot vad det kostade i sverige, och då jämför jag den årsmodell jag fick med samma årsmodell i sverige).

• big_jeppe

Medlem
    20 september, 2005 vid 17:05

För att statistik ska vara rättvis ska de som svarar väljas slumpmässigt. Med en poll på nätet så kan det bli så att bara de som är tokigt nöjda eller tokigt missnöjda svarar. De som ligger i mitten och är halvnöjda bryr sig ofta inte om att rösta/tycka . Kolla t.ex. hur det ser ut på pricerunner. Åsikterna om en viss pryl är ofta extrema åt ena eller andra hållet.

• svenne

Medlem
    21 september, 2005 vid 08:56

Alltså, jag har upplevt mannen-myten-konceptet LIVE och det var inte värt en omväg via sydtyskland på en jäkla massa onödiga mil.
    Efter att ha sagt att jag är beredd att ta med mig två brädor därifrån bara jag får någon form av service, gav han mig 400 spänn i rabatt – totalt – och då var priset fortfarande högre än det som stod på Internet!

Tycker ni att han är okej så handla där, men åk för f*n inte och hälsa på honom!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 september, 2005 vid 15:28

Jag fick ett år äldre segel än jag beställt och betalat för. Det blev en del strul med klagomail osv. Till slut gick han med på att betala tillbaka lite pengar. Förresten var segelsäcken till en storlek mindre segel. Han hade helt sonika skrivit i bom, luff och förlängarmåtten med tusch rakt över måtten till det mindre seglet!!

Men billigt blev det till slut…

Perra.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2005 vid 13:19

Upp!!

• ian

Medlem
    29 september, 2005 vid 16:42

mään, vad har han för adress?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing POLL: Har Keppler alla hästar i hagen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.