Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Porto Pollo/ Isola dei gabbiani Sardinien

• Porto Pollo/ Isola dei gabbiani Sardinien

Publicerad av mrquality på 12 augusti, 2016 vid 06:19

Hej!

Någon som har varit på Isola dei Gabbiani/porto pollo i Sardinien.
    Jag är förvirrad för att vet ej om jag ska går på en kurs i Giens (Frankrike) eller Sardinien i slut på September. Jag älskar min fantastiska land Italien och kan gå på en italiensk vindsurf kurs så det bli snabbare än på engelska men pris skillnad är ganska stor. I Frankrike skulle jag åka med UCPA relativ billigt och det ingår mat och boende men flera personer tycker att är värdlös då blev jag lite förvirrad. :confused2: Någon som vet andra företag som gör resepaket från Sverige som ingår kurs och hotellet/vandrarhem??

” Il fiore si nasconde nell’erba, ma il vento sparge il suo profumo”

mrquality svarade 8 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Porto Pollo/ Isola dei gabbiani Sardinien

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.