Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Portugal bilder……..

• eklov

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 09:21

fett nice amigos!

• christian12345

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 09:41

Hehe. När man skriver låneansökan på polarnas bakluckor då är det alltså _riktig_ finanskris 🙂

• samhansson

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 09:53

mycket bra!

• tomasw

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 10:03

Galet nice.

• patrikol

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 10:05

Fan vad härligt grabbar!
    Super bilder med härliga vågor! 🙂

• qq-57

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 10:39

Fuck man these pics are awesome!! Looks like a little paradise down there.

• larssa

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 14:19

mycket shyssta bilder!
    Vad heter vågspoten?

• johnk

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 14:53

@christian12345 511373 wrote:

Hehe. När man skriver låneansökan på polarnas bakluckor då är det alltså _riktig_ finanskris 🙂

He he. Det var fan skarpt läge där ett tag. Det fanns ett ögonblick när jag funderade på att sätta mig och tigga pengar utanför livsmedelsaffären, då jag insåg att de antagligen hade mer cash att röra sig med än jag =)

VISA-kortet & körkort, klocka och enda paret linser borta. Buckla på bilen, slut på bensin, båda mina kites kvaddade, telefonen-batteriet på rött och alla kontanter slut. Ensam. Var rätt nöjd att jag hittade den där bakluckan mitt i stan kan jag säga.

Väl inne i affären kunde jag bara köpa den billigaste mjölken och välja bort hälften av varorna jag ville ha. Där hittade jag denna Dr. Peppers. Hade tyvärr inte råd att köpa den.

• skotten

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 15:33

man that is awesome, what a kickass adventure, you will always look back and say, ”pff, strange, I dont seem to be any happier than I was then with all this money right now”

surferlove and a huge aloha dude.

• christian12345

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 15:48
    johnk;511474 wrote:
    [..]Där hittade jag denna Dr. Peppers. Hade tyvärr inte råd att köpa den.

Hahaha! Det är humor! 😀

• johanw

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 15:52

@johnk 511474 wrote:

He he. Det var fan skarpt läge där ett tag. Det fanns ett ögonblick när jag funderade på att sätta mig och tigga pengar utanför livsmedelsaffären, då jag insåg att de antagligen hade mer cash att röra sig med än jag =)

VISA-kortet & körkort, klocka och enda paret linser borta. Buckla på bilen, slut på bensin, båda mina kites kvaddade, telefonen-batteriet på rött och alla kontanter slut. Ensam. Var rätt nöjd att jag hittade den där bakluckan mitt i stan kan jag säga.

Väl inne i affären kunde jag bara köpa den billigaste mjölken och välja bort hälften av varorna jag ville ha. Där hittade jag denna Dr. Peppers. Hade tyvärr inte råd att köpa den.

hahahahah så jävla sjuk de va hahah

• mjersen

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 15:58

hahaha den där jonkajävel

• patrikol

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 16:58

Fan va trist!

Kul inlägg!

• johnk

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 22:58

…men jag fick kajta 10/14 dagar. Och det var ju därför jag var där 😀 Dubbelt så bra utdelning som på någon av mina resor tidigare. Nu har jag nya goa kites och ett körkorts-foto utan hästsvans…

Resans värsta ögonblick var dock redan dag 4, då jag släppte uppsikten över min kitebag (med all kite-utrustning, VISA, körkort & mobiltelefon), varvid någon ”hittade den”, slängde in den i sin bil och körde iväg. På fullt allvar försökte jag väcka mig själv genom att nypa hårt i armen. 4 minuter in i http://www.youtube.com/watch?v=LLGWuWt8wfY&feature=related påminner om känslan lite 🙂

(Det slutade lyckligt med att jag hittade en portugis som ringde upp min mobiltelefon och övertalade de som hade väskan att komma tillbaka).

Djävla fina kort förresten! Har väntat på dem länge 🙂

• anr

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 09:06

Fett! Underbara vågor o fina bilder Johan!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Portugal bilder……..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.