Senaste nytt Forums Vågsurfing Portugalisisk surf

• Portugalisisk surf

Publicerad av anonym-anvandare på 3 december, 2002 vid 13:23

Hej!

Ställde några små frågor häromdan som jag tyvärr inte fått nåt napp på än. Ska till Peniche eller Ericeira alt. Lissabonområdet och surfa efter jul. Nån som har erfarenhet från dessa ställen? Finns brädor att hyra på plats? Vilket/vilka ställen borde passa bäst för mig som inte surfat så mycket våg tidigare? Supergla´för alla svar!

stinger svarade 21 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • sebbe

Medlem
    3 december, 2002 vid 13:55

Jag vet att runt lissabon finns många bra ställe. Till exempel när du kör mot Cascais som är Lissabons Djursholm finns bra vågor av olika svårighets grad, ddet är på väg mot Guincho

• stinger

Medlem
    3 december, 2002 vid 15:05

Kolla in wannasurf.com där finns massor av surfspots samlade från hela världen. Det finns säkert ett antal spots i det område du ska till.
    http://wannasurf.com/spot/Europe/Portugal/index.html

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Portugalisisk surf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.