Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Post deleted by KonfMaster

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 20:49

Inlägg raderat av patrikol

• mrmille

Medlem
    19 september, 2005 vid 21:01

hehe
    du ser patrik, anonym har fått ett namn wink.gif

Naish suger inte, men det hänger ju på vad man sätter bakom pinnen så klart smile.gif

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 21:18

Nej anonym får aldrig något namn och användaren bakom Naish_suger är inte speciellt anonym vi har två tre riktiga stolpskott här på Steffo och han är den mest korkade av dom.
    Jag är ganska säker på vem det är. Han har sysslat med riktigt fula saker här på Steffo och blev nästan bannlyst för tid och evighet här ifrån Steffo för några år sedan och har fått ytterligare varningar för att han fortsatt att syssla med person angrepp.
    Nu är det ju numera väldigt lätt att dölja sin ip adress så bevisningen är lite svårare men han kommer at bli raderad ifrån Steffo ganska fort eftersom han fortsätter att göra bort sig oavsätt vad han kallar sig.
    Finns egentligen bara två möjliga användare som kan ligga bakom detta skitsnack.

• ric

Medlem
    19 september, 2005 vid 21:35

Svar till:

Ha Ha vilket stolpskott är det som döljer sig här bakom denna användaren?
    Mina teorier Rambo,Mathias,Sam,Sidpiraya fast han brukar iofs vara tjej i sina alias någon som har några andra gissningar?

Men att svärta ner användare eller kite märken visar ju bara vilken misslyckad typ man är och inget annat dessutom anonymt så då är man alltså dessutom en fegis!

Det är det enda denna typen av användare sysslar med. Det är ju egentligen ingen skillnad utanför nätet vissa är skitstövlar och andra inte!

[/ QUOTE ]

hmm lägger man upp det så här kan man ju undra vem som startade detta bråket?? en del starka ord inblandade tycker jag…

bör kanske säga att jag kör Naish x3 och x4 tycker nära på så bra om dem att jag har dem som substitut för flickvän.
    sen kan hända att Naish_suger bara kallar sig så för att reta vissa.. synd att han lyckats så bra.. hoppas inte nya moderatorn anser att patrikols inlägg ligger utanför ramarna.

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 21:39

Det gör absolut ingenting om han raderar något av mina inlägg. Skönt att kunna svara tillbaka ordentligt bara.
    Dessutom så svarar jag bara tillbaka med samma mynt så sköter man sig så får man inga tuffa svar tillbaka.
    Jag ar aldrig get mig på någon som inte spottat på mig mer än en gång!

• ric

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:01

på tal om helt annat:
    jag var nere i varberg den 2 februari och körde kurs med Falle, vet du om det var en pyro jag lånde? (tror dräkten var blå) funderar på att köpa en torris att ha i det nu kalla vattnet och den jag lånade var ordentligt go att ha på sig! var det en pyro vill jag köpa en sån (säljer swell?) annars blir jag glad om du kan säga va det var för modell.

• klmahaha

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:07

Men.. Jag förstår inte riktigt problemet. Jag menar. Ni verkar ju vara överens, Naish måste ju leverera exakt det som jag har högst på min önskelista.

Svar till:

bör kanske säga att jag kör Naish x3 och x4 tycker nära på så bra om dem att jag har dem som substitut för flickvän.

[/ QUOTE ]

Med tanke på detta citat och trådskaparen så är ju Naish ”the shit”. Och enligt din anonyme polare så håller han ju med, Att Naish_suger kanske inte svarar på alla relationskrav men ett av det viktigare skulle ju levereras…

• ric

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:13

grin.gif grin.gif grin.gif menade kanske inte riktigt så

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:20

Nej då Naish är inte the shit!
    Utan det finns många bra kitemärken det är mer en fråga om tycke och smak jag gillar Naish Rambo gillar EH andra gillar Volvo och vissa föredrar Saab men det är bra produkter vilket som.

Jag har aldrig och kommer aldrig att säga att Naish är det enda rätta det är bara andra som försöker påstå att jag säger så vilket är helt felaktikt dessutom så tjänar jag inte en krona om någon Naish pryl säljs till skillnad från t.e.x Rambo som tjänar en rejäl hacka på EH kiteprylarna.

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:22

Kan tänka mig att det var en pyro Falle hade men är inte säker pyro är den mest använda och mest populära torrdräkten i Sverige. Sidpiraya har en beg. till salu hugg den.

• klmahaha

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:30

Hej.. jag tror du missade poängen i mitt inlägg… Jag själv garvade som fan när jag skrev det men humorn var kanske inte så uppenbar? Eller så var det inge kul och jag får konstatera att min humor suger.. smile.gif

Själv gillar både FOIL och LEI, de du! wink.gif Märket som gäller är det billigaste för stunden på vatten (ändå samma patent och mjukvara som allt görs på) och ”The brand” för snow.

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:33

grin.gif grin.gif Visst var det skitkul jag missade det där med substitut för flickvän bara grin.gif grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:33

Svar till:

Nej då Naish är inte the shit!
    Utan det finns många bra kitemärken det är mer en fråga om tycke och smak jag gillar Naish Rambo gillar EH andra gillar Volvo och vissa föredrar Saab men det är bra produkter vilket som.

Jag har aldrig och kommer aldrig att säga att Naish är det enda rätta det är bara andra som försöker påstå att jag säger så vilket är helt felaktikt dessutom så tjänar jag inte en krona om någon Naish pryl säljs till skillnad från t.e.x Rambo som tjänar en rejäl hacka på EH kiteprylarna.

[/ QUOTE ]

Jag tjänar nog mest i Sverige på kite i alla fall, ska nog köpa en Maserati snart, sjukt angenäm bil

maserati_mc12_2004_01_s.jpg

• rambo_johnson

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:36

Fatta ska bara bomba loss en säsong till sen blir det:

Maserati%20Rear.jpg

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:36

grin.gif Förmodligen gör du det men det är alldeles för lite pengar i kite för att du skall kunna leva på eller ännu mindre köpa några fräcka bilar för dom små pengarna.
    Jag vet att du jobbar ibland precis som vi alla andra.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Post deleted by KonfMaster

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.