Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Post deleted by KonfMaster
-
Jo säkert! Men isåfall blir det inte för kite pengarna iallafall!
-
Nästa år blir det fan EH Club… med sponsor nästan lika fet som Maserati…
-
Tror nog redan att EH club är ganska rotad på Steffo redan!
-
Svar till:
Ha Ha vilket stolpskott är det som döljer sig här bakom denna användaren?
Mina teorier Rambo,Mathias,Sam,Sidpiraya[/ QUOTE ]
Förtår inte varför du blandar in mig i detta??
Och vad menar du med ”stolpskott”
jag är dessutom datanörd så om jag vill vara anonym så kan jag vara det denna användare är inte anonym ua-85-226-0-43.cust.bredbandsbolaget.seFörstår inte Patrik varför du ska Gå igång till 1000% så fort nån säger nått om Naish så pass att du hoppar på vem som.
Mvh
/Michael -
Du är en av dom som brukar skapa någon ”Användare” för att skoja runt lite med folket här. Så det var bara för att ta några som brukar göra så du har ju alltid bara gjort det som en kul grej och inte spottat folk i ansiktet.
Jag går absolut inte igång så fort någon säger något negativt om Naish.
Dom här på hoppen har inget som helst med Naish att göra utan är endast till för att spotta mig i ansiktet och du ser ju själv!
En liten kommentar från mig som har dig med i periferin av en tråd så reagerar du direkt tänk då på mig som ett par fega användare konstant snackar skit om och fortsätter med direkta lögner om mig som inte har någon som helst förankring i hur dan jag är.
Om något annat märke vilket som helst eller vilken användare som helst skulle fått ta emot 1 tiondel av det skitsnacket och direkta på hoppen som dessa två användare sysslar med så hade det blivit ett jävla liv!
Sen förstår jag att det inte är så lätt att fatta varför jag tänder till ibland om man ser ett på hopp i en tråd och missar dom andra 10 senaste så tycker man ju att det var ju inte så farligt man måste se helheten och inte hänga upp sig på ett uttalande!
-
Svar till:
Jag ar aldrig get mig på någon som inte spottat på mig mer än en gång!
[/ QUOTE ]
Skitsnack och det vet du.
-
Svar till:
Svar till:
Ha Ha vilket stolpskott är det som döljer sig här bakom denna användaren?
Mina teorier Rambo,Mathias,Sam,Sidpiraya[/ QUOTE ]
Förtår inte varför du blandar in mig i detta??
Och vad menar du med ”stolpskott”
jag är dessutom datanörd så om jag vill vara anonym så kan jag vara det denna användare är inte anonym ua-85-226-0-43.cust.bredbandsbolaget.seFörstår inte Patrik varför du ska Gå igång till 1000% så fort nån säger nått om Naish så pass att du hoppar på vem som.
Mvh
/Michael[/ QUOTE ]
Nej nej nej min vän! inte jag.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Mvh: Sam Hansson -
Ju mer man sticker ut hakan… desto större risk att man får en smäll. Klagar man sedan högljutt och sticker ut hakan ytterligare lite grand… så kan man ge sig fan på att någon ettrig jävel skall ge en en snyting till. Dessutom så kommer det att stå en och annan som ler lite blygt men som tänker ”rätt åt den jäveln”.
Så är det och jag har rätt!
Å Patrick… det är inte synd om dig. Å inte synd om Rambo eller Mr Mille heller. -
Svar till:
Svar till:
Jag ar aldrig get mig på någon som inte spottat på mig mer än en gång!
[/ QUOTE ]
Skitsnack och det vet du.
[/ QUOTE ]
Snackar aldrig skit behövs inte det är det så många andra som gör!
Det vet jag!
Jag tar inte skit från någon!Oh jag är alltid trevlig mot alla tills att någon beter sig som ett svin då säger jag ifrån thats it!
Det är bara två stycken som håller på numera mest den ena och dom fördärvar för oss alla.
Men dom är negativa till allt så det är inte bara mot mig. -
Ja herre gud vad skall man säga!!
Du är helt otrolig!!!
Jösses!
Logga in för att svara.