Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › pozo-finalen
Taggad: våg, våg freestyle, freestyle
-
pozo-finalen
robin svarade 15 år, 2 månader sedan 19 Medlemmar · 20 Svar
-
Spike;564970 wrote:Coolt att se kostner köra med “fel mast” (variotop). Frågan är om rätt mast blir för mjuk i den vinden? Hans dubbel vid 10 min känns som delayed…
Det är ju inte direkt så att han har en meter mast uppstickande ur toppen. Det kanske helt enkelt inte finns tillräckligt korta master för att han ska kunna köra fast topp till det seglet.
-
De här håller ju på med en helt annan sport. Löljigt imponerande segling i totala skitförhållanden. /JB
-
Det påminner mig att det är så mycket lättare att göra saker med lite tryck i seglet. Det ser ju ut som att de har det 🙂
-
Otroligt grym surfing, och trevligt att se HELA, utan MTV-klipp :). Kul med kommentarer också. Fantastiskt vad som går att göra i vågorna när man vet vad man gör, Kösters diverse 360 och annat var sköna att skåda, han gjorde precis som han ville, inte som vågen ville, imponerande.
Philip Köster, vad ska det bli av den killen? Bara 15, och redan så sylvass, är det nästa Robby Naish vi ser här? -
Jag kollade en gång till, och vilken jäkla segling man får se! De är ju helt sjukt duktiga, vilka hopp och hur de utnyttjar vågen. Vad trötta de ska vara efter tretton minuter av så intensiv segling.
Logga in för att svara.