Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Pozo på babord!
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Pozo på babord!
dr-masse svarade 14 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 23 Svar
-
Nice..! E botten lika stenig o jävlig som isättningen?? Kan ju bli rätt så brutal rullning om/när man missar vägen och blir spolad?!!
-
Vet inte hur stenigt det är just där han seglar på filmen men i pozo bukten så är det sand en liten bit ut!
Var i alla fall när jag var där för hundra år sedan! -
Hänkö;615246 wrote:Nice..! E botten lika stenig o jävlig som isättningen?? Kan ju bli rätt så brutal rullning om/när man missar vägen och blir spolad?!!
Salinas är stenigt och med mycket sjöborrar. Man lär sig fort att inte sätta ner fötterna…
-
stoorfaen;615097 wrote:Poppo, skulle jag få ut något av en vecka i Pozo isommar!? Sugen som faen! 😀
den filmen som ligger överst i klippet representerar inte normala pozo förhållanden. kolla något pwa klipp från pozo i stället så får du en mer rättvisande bild av vad du får.
3.7 -4.2, sol, bra hoppförhållanden men inte någon supervågridning.
-
Ålrajt, det låter som att det handlar om att ta med sig egna grejer, och små…laddet börjar blandas med lite nervositet…
-
Åk! Hoppas själv kunna ta mig ned till Pozo i sommar. Ju mer det blåser desto roligare 🙂
-
Hur är det att hyra grejor där nuför tiden? På -90 talet funkade det bra men det var ju ett tag sedan.
Är det bättre att ta med egna prylar? -
Här är Pozo i lite mer normala förhållanden. Ett helt vanligt litet hopp… lägre än såhär blir det inte där.
Logga in för att svara.