Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Precis hemkommen från Maui (27feb-27mar)

• mag

Medlem
    31 mars, 2006 vid 21:16

En hyfsad dag på Maui är ju jämförbar med minst 5-10 gudomliga i Sverige, eller hur! 🙂
    Så din utdelning var ju faktiskt riktigt bra!
    När seglade du vågor iklädd endast shorts i Sverige senast! 😀

/Magnus, avundsjuk

• oldschool

Medlem
    31 mars, 2006 vid 22:33

Här på Oahu har det blåst ca 5 m/s onshore som mest senaste månaderna…men vi har ju haft härligt regnrekord, haj attack och major sewage spill i waikiki…..så vem kan klaga 🙂

Gotta love livin in paradise!

• lars_k

Medlem
    1 april, 2006 vid 08:45

Fina, lagom stora vågor och härlig vågridning. Skön film!

• ola-h

Medlem
    1 april, 2006 vid 08:58

Skön filmsnutt som gör att man längtar dit. Hookipa i den storleken är vädigt kul, men fortfarande rätt svårtajmat, tycker jag. Det är nå’t speciellt med Hookipavågen som gör att man antingen går för tidigt eller inte vågar fullfölja för att man tror att man skall få läppen i huvudet. Det gör det inte mindre kul, dock.

Apropå film har jag inte redigerat ihop det som min fru (trots två barna att hålla ordning på) lyckades filma på Hookipa i höstas. Skall se om jag kan få ordning på det så småningom.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Precis hemkommen från Maui (27feb-27mar)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.