Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Premiär i år?
-
Tja Andreas du verkar vara en viking i Halmstad men jag måste säga att om jag bott i Halmstad så hade det nog inte vart tal om någon premiär alls.
Ha detViking norröver!
-
Ohoj!
Klart man e en nordman , nja det var ju ganska “varmt” de dagarna i januari jag seglade +3 eller så iaf
Vad mena du med sista raden där?Keep it up
-
Klart vi ses på riggdäcket Niklas. För jag har nog löst mammaproblemet nu, jag säger bara att det är en annan kille som blir uttvingad ensam av sina föräldrar (sicken dröm ) och att han drunknar om jag inte e där och surfar också! (du kan ju säga samma sak). Fast för dig spelar det väl ingen roll nu när du har surfat i snöstorm .
Gick ner till Fiskebäck i söndags (ont i fotarna efter tvåtimmarspromenad ) Och det såg riktigt inbjudande ut förutom lite isslask som flöt omkring lite här och var.
Kommer du på mötet på torsdag eller?
Ha det! och glöm inte att bli uttvingad av föräldrarna så att jag också måste surfa. -
mm de där va ju perfekt vet inte om just den iden kommer bita på min mamma men ja har andra knep så de e ingen fara. va där nere ida faktiskt (tisdag). fortfarande isflak men bara längst in så de e ingen fara. (själv e man lite lat så ja tog bussen dit). självklart kommer ja på mötet. hoppas alla e inställda på att sesongen börjar helgen efter årsmötet. . ser ut å bli helt sämmst förhållanden så de blir ju perfekt. så man får lite realism i skallen efter å ha kollat på alla dessa filmer från maui
Logga in för att svara.