Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiär i år?

• anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2003 vid 16:46

Tja Andreas du verkar vara en viking i Halmstad men jag måste säga att om jag bott i Halmstad så hade det nog inte vart tal om någon premiär alls.
    Ha det

Viking norröver!

• endy

Medlem
    10 mars, 2003 vid 20:30

Ohoj!
    Klart man e en nordman tongue.gif, nja det var ju ganska “varmt” de dagarna i januari jag seglade +3 eller så iaf wink.gif
    Vad mena du med sista raden där?

Keep it up

• ian

Medlem
    11 mars, 2003 vid 18:01

Klart vi ses på riggdäcket Niklas. För jag har nog löst mammaproblemet nu, jag säger bara att det är en annan kille som blir uttvingad ensam av sina föräldrar (sicken dröm smirk.gif) och att han drunknar om jag inte e där och surfar också! (du kan ju säga samma sak). Fast för dig spelar det väl ingen roll nu när du har surfat i snöstorm cool.gif.
    Gick ner till Fiskebäck i söndags (ont i fotarna efter tvåtimmarspromenad laugh.gif) Och det såg riktigt inbjudande ut förutom lite isslask som flöt omkring lite här och var.
    Kommer du på mötet på torsdag eller?
    Ha det! och glöm inte att bli uttvingad av föräldrarna så att jag också måste surfa.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2003 vid 21:44

mm de där va ju perfekt smile.gif vet inte om just den iden kommer bita på min mamma men ja har andra knep så de e ingen fara. va där nere ida faktiskt (tisdag). fortfarande isflak men bara längst in så de e ingen fara. (själv e man lite lat så ja tog bussen dit). självklart kommer ja på mötet. hoppas alla e inställda på att sesongen börjar helgen efter årsmötet. smirk.gif. ser ut å bli helt sämmst förhållanden så de blir ju perfekt. så man får lite realism i skallen efter å ha kollat på alla dessa filmer från maui cool.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiär i år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.