• mag

Medlem
    1 juli, 2005 vid 09:33

En sån skulle jag ha till Carin, perfekt för en lättviktig tjej att lära sig på. Hon behöver bredd men inte längd och volym. Och dessutom går den in i bilen.

Mer sånt på marknaden!
    /Magnus

• ola-h

Medlem
    27 juli, 2005 vid 20:51

Efter några sessioner med Sigge som passagerare var det i måndags dags för mig att bli passagerare och för Sigge att segla. Jag fick dock agera visst stöd även när det gäller segelhanterandet.

Annars tyckte Sigge nog att det roligaste var att pilla med alla delarna till riggen.

• gurra1978

Medlem
    27 juli, 2005 vid 20:55

Haha, vilken skön bild laugh.gif Kan du inte haka på mig sådär och visa mig lite tricks tongue.gif Man kör väl med så små segel på västkusten enligt TDK smirk.gif

• ola_p

Medlem
    27 juli, 2005 vid 20:57

Grym bild!

Man skall börja tidigt! Tänk vad bra man hade varit nu om man börjat då..

Har förövrigt börjat jaga ut min lillebror på vattnet, och en 3.6a samt en 90 liters skate tycker han är grymt.

• ola_p

Medlem
    27 juli, 2005 vid 21:03

Svar till:

Haha, vilken skön bild laugh.gif Kan du inte haka på mig sådär och visa mig lite tricks tongue.gif Man kör väl med så små segel på västkusten enligt TDK smirk.gif

[/ QUOTE ]
    Njae.. det där e faktiskt en 0.8.. Det är inte så många som har mindre än 3.4 här..

/Ola, som har ett biffigt 3.7 som minst just nu

• adde

Medlem
    28 juli, 2005 vid 06:00

Svar till:

Annars tyckte Sigge nog att det roligaste var att pilla med alla delarna till riggen.

[/ QUOTE ]

Sådan far sådan son….

/adde

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.