Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiärsurf!

• Premiärsurf!

Publicerad av lundvall på 10 april, 2004 vid 14:02

Japp, idg kom mitt efterlängtande premiärsurf!
    Blåste på ganska br anär jag kom ner till fiskebäck, topp 11 medel 9 enligt vindmätaren som är lika skum som vanligt. Det blåste lite NordVästaliga vindar… Så jag tog och riggade 6.5:an och drog på mig min nylagade dräkt. Lika kallt som vanligt i vinden… Sen var det bara att sticka ner å plana på… Lite ringrostigt men jag fick lite fina studer av bra tryck i seglet å planade på ganska bra tycker jag… Satta nästan en gipp shocked.gif men, det var lite grund så jag krachade i sandstranden i badet… men skulle det ha varit djupare hade jag satt den smile.gif Tyvvär blir det inga ilder man man får hoppas på fler dagar med vind och sol å en ev. kamera!

lundvall svarade 21 år sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiärsurf!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.