-
Present-tips
Vad ska man köpa till en riktig surf-nörd? En surffrälst polare fyller 30 och jag har ingen koll på roliga surfprylar (förutom bräda och våtdräkt som han redan har).
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Present-tips
Vad ska man köpa till en riktig surf-nörd? En surffrälst polare fyller 30 och jag har ingen koll på roliga surfprylar (förutom bräda och våtdräkt som han redan har).
tjena,
titta på detta här:
http://www.sirgomez.de/gyrotwister
det är skoj och tränar surfarens armar.
jag träner med den och det är skoj.
Hoppas du gillar den.
Snygga Billabong boardshorts é nog inte helt fel. Eller ett ex av Stormrider (om han inte har den är det verkligen den bästa present en surfare kan få). Kan ex.vis. beställas på amazon. Lycka till.
//
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Present-tips
You must be logged in to create new discussions.