Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Presentation av juryn
-
Presentation av juryn
Publicerad av chohoo på 19 november, 2008 vid 09:35Då har vi fastställt jurymedlemmarna till Chohoo Kiteboarding Photo Award 2008. Juryn som ska utse bästa svenska kitebild 2008 består av:
Jonas Hollander från äventyrstidningen Outside
Eric Elm från svenska O’Neill
Mark Shinn, PKRA & KPWT-mästare 2002 och teamrider för Nobile och O’Neill
Henrik Lagerberg, fotograf och retuschör
Erik Fernholm, Instruktörsutbildare KSA & Kiteentreprenör
Johan Vastero från Chohoo Kitesurfing
(Nästa år ser det ut som om det måste till någon form av könskvotering typ varannan damernas …)
debkausf svarade 16 år, 3 månader sedan 15 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
I vote for eric, he is smart, good looking, and a fakkin nice bloke.. not to mention great in bed… Ghost told me…
-
Visst är det den fabriksmonterade juryn, färdig att använda. Men jag tror att Skotten och don D i någon form av demokratisk anda ville utse bästa kitefototävlingsjurymedlem. Det är dock en helt annan tävling som jag inte kan något om.
Om CKPA kommer mer info senare …
-
yeah we all vote for eric, we dont need to see the pictures, tell the rest they are not needed… and say hi to shinn for me
-
Ställning hittills:
4-0 till Kiteentreprenören
-1 till Eddie -
@SamHansson 517078 wrote:
Ställning hittills:
-1 till EddieDu kunde inte hålla dig! Vad är en kiteentreprenör är det samma som en bygg entreprenör. Hugge är en sann entreprenör!!!
-
Hahaha… ni e grymt sköna
tror en kiteentreprenör är nästan som en byggenreprenör fast mer ’surfig’ och därmed inte alls lika seriös i entreprenörskapet…
Rycktet säger; Förlorar man ’surfet’ i kiteentreprenörskapet förlorar man själen och förvandlas till en rik men vindlös högtrycks-magnet och som aldrig hamnar rätt i vågen. -
@SamHansson 517078 wrote:
Ställning hittills:
-1 till EddieGlöm inte att det var ett HEJ till Shinn oxå.
Det här är ju fan skitroligt och jag läger helt klart ned min röst på den surfiga entreprenörn! Får jag inte det så röstar jag på färska bullar.
Logga in för att svara.