Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pressa priserna…….

• dude

Medlem
    8 juni, 2001 vid 22:40

…men det är klart att det måste finnas någon anledning till att saker och ting är som de är, surfpriser höga i Sverige …låga i Danmark.

En grej på tal idag var om inte surfshoppar kunde ta in dräkter av alla storlekar så man har att prova. Sen beställer man sin dräkt och får den om två veckor. Eller så köper shoppen in en ny av den storleken. Jag har själv prövat Neil Prydes Apex 5000 storlek small som är för kort i benen för mig medan storleken upp är för lång i kroppen. Någon annan dräkt har jag inte kunnat prova, kanske passar Sola Titanium 6/5/3 storlek SMT. Egentligen skulle jag bara vilja ha en exakt kopia av den dräkt jag köpte nio år sedan, en O’Neill O’Asis storlek M. Undrar var O’Neill tagit vägen???

Var föresten ute med 5.4 och stora vågbrädan och hade kul ute på Dalarö. Börjar äntligen känna mig hemma på brädan igen!

Ha det bra på er,

Niklas

• thomas-w

Medlem
    9 juni, 2001 vid 08:46

Jag vet faktiskt inte så väl men det måste ju vara så att GI sätter priset,
    för jag måste väl köpa genom honom?
    Och är jag en små dealer så får jag sämre pris än vad surfersparadise får eller om det är Surf.parad. som är GI. Då sätter dom det priset dom vill ha.
    HMMMMMM tänk om det är så ??????

Thomas

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pressa priserna…….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.