Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Primäråk i Läjet
-
Primäråk i Läjet
Publicerad av blackadder på 28 mars, 2010 vid 16:22Jag har semester i veckan och funderar på en premiär i Läjet i morgon på morgonen, typ 9 eller nåt sånt. Nån som är på?
blackadder svarade 14 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Kommer du hem till mig på morgonen och lackar ett golv så har vi hela dagen på oss att leka
-
Mina benpipor räcker till ett kort kitepass och inget mer. Annars hade jag gärna hjälpt di, det vet du.
-
Jag kommer nog att åka ner imorgon med! så sjukt sugen att komma ut på vattnet igen efter tisdagens premiär och surf i solnedgången:)
9 blir nog lite tidigt för mig men försöker till 10. hör av dig hur det ser ut!:) -
krigarn å wackonils är på väg, jag sticker ut om en stund,, blir ev apelviken om det inte är mer vatten i läjet idag
-
Körde läjet imorse från kl 08.00 sen började vinden dö vid 12, funkade att köra men inga vågor 🙁
-
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet var det! mer lättvindsladd åt folket… ev ska jag skaffa ett par hela neoprensockar också
-
äh, det var perfekt tryck i 14,, vissa va tillomed ute med 8or
-
Grymt är ordet, kul med lite lättvind efter WA där det var dåligt med den varan
-
Jag har visst gått och blivit dyslektisk på gamla dar. Premiäråk ska det ju vara…
Logga in för att svara.