Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pris för Bic techno 283

• Pris för Bic techno 283

Publicerad av nikke på 16 juli, 2007 vid 15:23

Aloha!
    Tänkte bara kolla med er om en sak. Funderar på att slänga iväg min gamla Bic Techno 283 150 l. Den är fult lagad vid nosen så min fråga är, får man bara max någon hundring för brädan eller kan man få mer? Får man bara kaffepengar för den kan man lika gärna skänka bort den ju och slippa allt besvär med att sälja den.

nikke svarade 17 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • bicless

Medlem
    16 juli, 2007 vid 16:58

Hej
    Hur gamal är den då? De lite nyare Bic 283 classic är sköna brädor som passar perfekt för återfallssurfare och dyligt så är den bara seglingsbar så bör du få några tusningar.

Du kan skicka den till mig om du orkar. Betalar 500-4000 beroende på årsmodell och skick.

MAila bild i sånt fall på mattias.gunnarsson@bredband.net

• nikke

Medlem
    16 juli, 2007 vid 18:00
    Bicless;397675 wrote:
    Hej
    Hur gamal är den då? De lite nyare Bic 283 classic är sköna brädor som passar perfekt för återfallssurfare och dyligt så är den bara seglingsbar så bör du få några tusningar.

Du kan skicka den till mig om du orkar. Betalar 500-4000 beroende på årsmodell och skick.

MAila bild i sånt fall på mattias.gunnarsson@bredband.net

Den är från 99-00 tror jag. Kan skicka bilder vid tillfälle. Kankse man kan få lite pengar för den då kanske.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pris för Bic techno 283

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.