Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pris på ett Gun Groove?!

• Pris på ett Gun Groove?!

Publicerad av anders_hoffman på 28 juli, 2003 vid 16:42

Har fått ett erbjudande att köpa ett Gun Groove 6,8 -03 för 2200:- är detta rimligt eller ska det vara lägre pris?

Vad säljaren (daniel_a_gustavsson) har sagt så är det väldigt bra skick och inte seglat alltför många ggr.

Jag är inte riktigt kung på de här med beg.-priser, så jag vill gärna vara på säkra sidan..

Inget ont mot dig Daniel (att jag tror att du ljuger eller nåt sånt) vill som sagt va på säkra sidan..

/Anders

anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • martin

Medlem
    28 juli, 2003 vid 20:07

Nypriset för seglet är 2800 hos Surf Unique som säljer GUN i Sverige. Är seglet i princip nytt gör du väl inte bort dig om du köper det för 2200, men nog skulle det gå att pruta någon eller några hundringar till om det är använt några gånger.

• styret

Medlem
    28 juli, 2003 vid 20:13

jo ner till 2000 är faktiskt inget radikalt prisras om det är uppackat och använt.
    Hörde någon som påstod att tillexempel en bräda rasar ungefär 3000 om man har packat upp den och använt den.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juli, 2003 vid 05:30

2200 är väl inget att gnälla över bara att slå till du får ju en 03 . du berättade ju hur mycket du tjänade i danmark nu skall jag köpa segel …..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA