Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Prisa våren, katalogernas härliga tid
-
Prisa våren, katalogernas härliga tid
Publicerad av mexi_ på 8 april, 2004 vid 09:32Japp så damp den ner i lådan, Skidsports katalog. De har satsat lite mer i år och fått fram en kanonkatalog som redan (nästan…) är sönderläst…lysande…..dessutom så har nya numret av Windsurf kommit till pressbyrån med surfstores nya katalog……!!!…..bara lite vind på det här så kommer jag ha ett smil från öra til öra……..
anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Vad testar de för brädor i windsurf? Hatar när de är inplastade så man inte kan tjyyyvläsa lite innan köp…
-
Freeride runt 120 liter, Bic blast 66, F2 powerglide 130, Fanatic triplex, JP freestyle 111, JP superx 115, JP xcite ride 120, Mistral screamer 117, Mistral syncro 115, Naish supercross 260, Starboard carve 111 och 121, Tabou swf 69 och sen en massa segel runt 7,5
-
Fick också skidsports katalog. Jag kan inte komma ihåg att jag skrivit in min adress någonstans hos dem. Hur har de koll på vem de skickar till !?!?
-
Du var inte med i deras våtdräktstävling?
Har ni sett att RS4 enligt skidsport har speedrekordet som ju finian maynard satte med ett Naishsegel. Konstigt….
-
Nä, det var jag inte. Det kanske är något gammalt sen längre tillbaka som de sparat…
-
Var du inte med i skidsports tävling om att vinna en våtdräkt? Min flickvän blev mäkta förvånad när även hon fick en katalog, jag tävlade även i hennes namn
-
Jag gillar verkligen DrMasses surfalizer 2.0, riktigt kul test. Jäkligt roligt att få lite kataloger, det är som när man fick leksaks katalogerna före jul! Tror dock inte jag kommer få ett slalom paket med en Falcon Slalom LTD och en RS 4 rigg. Men önska går ju i alla fall!
-
Dom har säkert även dammat av något riktigt gammalt kundregister.
-
Det är exakt samma pris i SP resp. skidsports katalog. Tala om kartellbildning för att hålla priserna uppe och lura vanligt hårt arbetande folk på pengar, nä det är bättre att man handlar utomlands och på så sätt spar man en massa pengar!
Logga in för att svara.