Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Priser i Cumbuco
-
Priser i Cumbuco
Publicerad av aqualad på 21 mars, 2011 vid 17:40Hej!
Jag drar till Brasilien snart och funderade på att testa på kitesurfing. Kommer att bo i Cumbuco och undrar vad det kostar och vart man ska hyra grejerna?
aqualad svarade 13 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Aqualad;650024 wrote:Hej!
Jag drar till Brasilien snart och funderade på att testa på kitesurfing. Kommer att bo i Cumbuco och undrar vad det kostar och vart man ska hyra grejerna?
Pm:a Virena här på forumet! Hon är Cumbucosexpert, vet allt o känner alla där!
-
Som sagt, kolla med Virena! hon kan allt. Är dock rädd för att det kan vara lite fel säsong just nu, med ostadigt väder. Men lycka till! skoj!
-
Aqualad;650024 wrote:Hej!
Hej,
Jag har ett hus i Cumbuco som jag hyr ut, se: http://www.homeaway.com/vacation-rental/p187616
Min ända tanke när jag byggde kåken var “bästa möjliga kite semester” så jag tror det skulle kunna passa herrskapet.
Bra pris och en standard som slår det mesta. Ångbastu, stor pool, 5 sovrum osv.
-
Vinden tog slut i mitten av december och jag vet inte om den kommer tillbaka förens nästa sesong 🙁
-
Ok då kanske det inte är någon idé. Hur är vågorna då? kanske kan prova vanlig surfbräda.
BOOMBASTIK: Tack för erbjudandet men jag ska bo hos en polare som redan har ett hus där.
Logga in för att svara.