Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Priser i Cumbuco

• Priser i Cumbuco

Publicerad av aqualad på 21 mars, 2011 vid 17:40

Hej!

Jag drar till Brasilien snart och funderade på att testa på kitesurfing. Kommer att bo i Cumbuco och undrar vad det kostar och vart man ska hyra grejerna?

aqualad svarade 13 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • debkausf

Medlem
    21 mars, 2011 vid 20:56
    Aqualad;650024 wrote:
    Hej!

Jag drar till Brasilien snart och funderade på att testa på kitesurfing. Kommer att bo i Cumbuco och undrar vad det kostar och vart man ska hyra grejerna?

Pm:a Virena här på forumet! Hon är Cumbucosexpert, vet allt o känner alla där!

• farbrorfraz

Medlem
    21 mars, 2011 vid 23:00

Som sagt, kolla med Virena! hon kan allt. Är dock rädd för att det kan vara lite fel säsong just nu, med ostadigt väder. Men lycka till! skoj!

• boombastik

Medlem
    23 mars, 2011 vid 00:32
    Aqualad;650024 wrote:
    Hej!

Hej,

Jag har ett hus i Cumbuco som jag hyr ut, se: http://www.homeaway.com/vacation-rental/p187616

Min ända tanke när jag byggde kåken var “bästa möjliga kite semester” så jag tror det skulle kunna passa herrskapet.

Bra pris och en standard som slår det mesta. Ångbastu, stor pool, 5 sovrum osv.

• petting_4

Medlem
    24 mars, 2011 vid 01:25

Vinden tog slut i mitten av december och jag vet inte om den kommer tillbaka förens nästa sesong 🙁

• aqualad

Medlem
    25 mars, 2011 vid 12:04

Ok då kanske det inte är någon idé. Hur är vågorna då? kanske kan prova vanlig surfbräda.

BOOMBASTIK: Tack för erbjudandet men jag ska bo hos en polare som redan har ett hus där.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Priser i Cumbuco

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.