Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Priser utomlands/Sverige??

• lars_k

Medlem
    25 juni, 2004 vid 05:46

Egentligen är det ju inte så konstigt att det tar ett par veckor. Överföring av pengar kan ta upp till 5 dar. Sen ska han kolla att pengarna finns insatta, det kanske han inte gör varje dag. Förmodligen har han en jävla massa beställningar nu under säs så han hinner kanske inte med allt. Hur många brädor kan man packa på en dag? Och frakten tar 5-7 dar. 14 dagar är rimligt från beställning.
    Jag har fått vänta ett par veckor när jag beställt men det har ju varit i Februari-Mars så jag har inte varit så satans otålig som vissa andra verkar vara wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Priser utomlands/Sverige??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.