Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Pris/prestanda Segel?

• klang

Medlem
    4 april, 2008 vid 06:03

@Kapten K 456142 wrote:

ok, har shoppat ett rs racing 6.2 och en x6 mast så får jag se hur det funkar…

O ja jäklar… nu förstår jag vad du menar med att du har hottat upp din segellinje. Bra val, rs racing rockar. Körde en runda med Daniels ”gamla” 6.7:a, fina grejer alltså…

• tobhed

Medlem
    4 april, 2008 vid 08:20

Hur går det med din skada Glenn, när tror du att du kan vara på vattnet igen?

• kapten-k

Medlem
    4 april, 2008 vid 11:16

@tobhed 456197 wrote:

Hur går det med din skada Glenn, när tror du att du kan vara på vattnet igen?

Omöjligt att säga, jag måste nog provsegla en gång först. I maj tänkte jag testa. Sen dröjer det nog till nästa säsong om jag skall ha full styrka i benet.

• tobhed

Medlem
    4 april, 2008 vid 12:46
    Kapten K;456233 wrote:
    Omöjligt att säga, jag måste nog provsegla en gång först. I maj tänkte jag testa. Sen dröjer det nog till nästa säsong om jag skall ha full styrka i benet.

Gött, då kan du ju skyllla på det hela säsongen…. 😉

• kapten-k

Medlem
    4 april, 2008 vid 17:46

@tobhed 456256 wrote:

Gött, då kan du ju skyllla på det hela säsongen…. 😉

Precis! Förra året kunde jag skylla på att jag hade segel från -99

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Pris/prestanda Segel?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.