Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Privatlärare

• Privatlärare

Publicerad av anonym-anvandare på 19 januari, 2005 vid 14:22

Söker någon i Göteborg som kan lära upp mig inom kitesurf under våren. Jag har gått nybörjar kursen i somras och köpt utrustning men pga tidsbrist har jag inte hunnit med så mycket mer. Åker gärna med på en resa under våren för att lära sig mer.

Jag kan erbjuda läraren ersättningen i form av pengar , skjuts etc etc

mackan svarade 20 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • backe

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:24

Om du är tjej kan du väl skriva ner dina mått och posta med en bild, så ska jag kolla om jag har tid.
    Är jävligt busy annars…

• putte

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:30

laugh.gif

• bates

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:30

hahaha..good 1 grin.gif.fast egentligen..vad är oddsen att en tjej börjat utan att ha en kille som håller på med det..existerar det överhuvudtaget confused.gif

• michel

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:56

Kontakta Swell’s IKO center så ordnar det sig med instruktör!

iko@swell.se

• andi_j

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:56

Bara att hänga på när vi andra dra ut, så ska vi nog kunna ge dig lite tips, gratis! cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    19 januari, 2005 vid 15:03

vilket mail når jag dig på andi

• anonym-anvandare

Medlem
    19 januari, 2005 vid 15:05

ni som kan tänka er och ställa upp som privatlärare på västkusten under våren kan maila mig på sasrobban@hotmail.com

• anonym-anvandare

Medlem
    19 januari, 2005 vid 20:04

Kan varmt rekommendera att hänga med Kiteskolan till Egypten. Var där med dom i oktober. Nästa resa blir i slutet på mars tror jag. Ring Peter och kolla!

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 10:31

undrar om det finns någon i eller i närheten av Uddevalla som Kitar och som kan visa/hjälpa/crusa med en nybörjare då vatten temperaturen blivit humanare

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 10:33

mig (i uddevalla) kan man nå på orsmalmric@hotmail.com om man nu känner för att hjälpa en novis smile.gif

• pjoter

Medlem
    20 januari, 2005 vid 10:35

de finns lite folk från uddevalla här ibland iaf så kika in lite då å då så kommer ud se folk som kör där.
    Jag e själv därifrån men har aldrig surfat där så jag vet inte var det kan vara bra riktigt.

• pixo

Medlem
    14 februari, 2005 vid 13:06

Jag sitter i samma sits. Köpte utrustning förra sommaren. Hade ingen att köra med men lyckades lära mig åka ett par meter åt ett håll på egen hand. Jag bor i alingsås och har tillgång till bil. Jag har funderat på att ta en kurs för säkehetens skull. Hänger gärna på och kitar.

• mozzy

Medlem
    14 februari, 2005 vid 14:36

Vi är två från Gråbo som kör på sjön (mjörn), häng med oss så skall vi lära dig 🙂
    Uppe hos dig i A-sås funkar sv-vsv, hos nere i Gråbo funkar
    det n-no (hjälsnäsviken…) annars é ju havet bra mkt bättre
    om du skall lära dig… Finns risk för hyfsat byig vind på
    Mjörn…
    Om du vill gå riktig kurs så kolla på [url=”http://www.swell.se.”]www.swell.se.[/url]
    Där kan du skaffa dig ett IKO-cert…

• teda

Medlem
    14 februari, 2005 vid 21:16

Uddevalla ..
    Japps, kommer köra där närmare sommaren .. vi kan kanske styra upp nåt ..

• pixo

Medlem
    15 februari, 2005 vid 14:45

Det låter fint!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Privatlärare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.