• Publicerad av anonym-anvandare på 15 december, 2004 vid 18:04

Tja, jag har ett störande problem angående att ”vara” inloggad. På något konstigt sätt loggas jag ut när jag ska från att kommit till ex. forumlistan vidare in på konfen. Där emellan så loggas jag ut crazy.gif.
    Det är likdant på kö& sälj och resten av sidan. Jag trodde det var först något att göra med cookies fast jag vet inte… någon som har en aning? tacksam för hjälp, jobbigt att skriva anonyma inlägg hela tiden… confused.gif

melonen svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kamaaina

Medlem
    15 december, 2004 vid 22:09

Du har en brandvägg med för höga restriktioner, jag hade samma problem, använde zonealarm pro ett tag, nu har jag bara en enkel zonealarm….pröva att stänga av brandväggen och se om det funkar.
    wink.gif

• melonen

Medlem
    15 december, 2004 vid 22:23

Haha fan va gutt! Det var brandväggen… Tack för hjälpen wink.gif

• kamaaina

Medlem
    15 december, 2004 vid 22:26

Ditt första inlägg? Welcome to the real world…..we will show you just how far the rabbit hole goes, but remember we can only show you the door. You yourself have to open them.
    wink.gif

• melonen

Medlem
    15 december, 2004 vid 22:33

Haha jag tycker jag känner igen den sagan, mm jag får börja gräva nu laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.