Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Problem efter uppdateringen av surfzone

• steffo

Medlem
    6 april, 2009 vid 06:41
    Bjornen;538919 wrote:
    Det ser knasigt ut när jag går in på länken surflog
    http://www.surfzone.se/forum/misc.php?do=page&template=Surflog

och mobillänken fungerar inte
    http://www.surfzone.se/mobil/slb.html

//Björn

Det kommer att fixas till inom kort.

• neven

Medlem
    6 april, 2009 vid 07:39

När man klickar upp bilder som folk postat så hamnar en annons fortfarande över bilden. Just då var det en Surfers-annons men det varierar säkert.

• steffo

Medlem
    6 april, 2009 vid 19:56
    Neven;538973 wrote:
    När man klickar upp bilder som folk postat så hamnar en annons fortfarande över bilden. Just då var det en Surfers-annons men det varierar säkert.

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Kan du ta en screenshot och ladda upp?

• neven

Medlem
    7 april, 2009 vid 07:47
    Steffo;539103 wrote:
    Jag förstår inte riktigt vad du menar. Kan du ta en screenshot och ladda upp?

Sorry. Dålig beskrivning. Nu när jag ser efter så är det bara Surfers-annonsen som verkar ligger “ovanpå” allt annat. Bifogar skärmdump.

• jumper

Medlem
    7 april, 2009 vid 08:00

Texten är för stor i forumet, bättre förr när det var “ihoptryckt”, man fick en bättre överblick med fler inlägg samlade på samma sida.

• steffo

Medlem
    7 april, 2009 vid 08:19
    Jumper;539185 wrote:
    Texten är för stor i forumet, bättre förr när det var “ihoptryckt”, man fick en bättre överblick med fler inlägg samlade på samma sida.

Vi kommer att släppa ett nytt style inom kort och då kommer sådant att bli fixat.

• steffo

Medlem
    7 april, 2009 vid 08:19
    Neven;539182 wrote:
    Sorry. Dålig beskrivning. Nu när jag ser efter så är det bara Surfers-annonsen som verkar ligger “ovanpå” allt annat. Bifogar skärmdump.

Ok nu är jag med.

• jumper

Medlem
    7 april, 2009 vid 11:15

Härligt att höra!! Bra jobbat annars:)

• glader

Medlem
    7 april, 2009 vid 20:38

Html-koder som inte evalveras

• glader

Medlem
    7 april, 2009 vid 20:41

En till

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Problem efter uppdateringen av surfzone

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.