Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing problem med att köpa över internet?

• problem med att köpa över internet?

Publicerad av kull på 26 maj, 2004 vid 19:25

tja
    är spekulant på en ny våtdräckt och ja…är det inte så att man ska prova den innan man köper så att den sitter lagom tajt? hur har ni gjort nigghas?…är det bara att drämma iväg en bestälning över nätet och hoppas på det bästa?

om nån har nått att rekomendera så har ja en 2000-2600 att slösa

kull svarade 20 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • brickan

Medlem
    26 maj, 2004 vid 19:40

inte dumt att slänga in en tråd på steffo och kolla.
    Jag köpte en zkinz st 54 och den passar som ett skinn wink.gif jag är 1,88 och 86 kg.
    Har bara gött att säga om den men vet att på http://www.hsf.artisan.se/default2.htm hittar du mycket billiga dräkter som han rear ut.

• nickej

Medlem
    27 maj, 2004 vid 07:03

Jag beställde från surfersparadise.nu, de har en tabel över stl och den funkade bra för mig. Köpte en Neilpryde 3000, är väldigt nöjd.

http://www.surfersparadise.nu/2003/Neilpryde/Size%20Chart.htm

• kull

Medlem
    27 maj, 2004 vid 07:42

ok tack för svaren grabbar

• kitelife

Medlem
    27 maj, 2004 vid 08:52

När det kommer till dräkt vill man gärna prova på riktigt… jag har beställt ett antal dräkter och det är sällan dom passar bra även om tabellerna stämmer med mina mått nått så när…

Det skiljer oxå mycket mellan ollika märken och modeller (skärning och utformning) så åk någonstans där du kan prova ut rätt modell/storlek sen kan du beställa på IT och tjäna några hundra ; )

//Pan

• kull

Medlem
    27 maj, 2004 vid 09:42

ahh det lät riktigt vettigt…måste hitta nått ställe att prova på bara…damn det suger att inte ha bil iblsnd

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing problem med att köpa över internet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.