Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Problem med hälen efter hård landning
-
@kamikazekiteren 484139 wrote:
Men anvend HJELM neste gång ,annars………..
Blir du cp-skadat liksom maiden bildet explains alot… haha locowiegans skall hålla sig på landbacken
-
Tack för svaren! Blir till att skaffa något stötdämpande till skorna och hoppas på att det blir bra snart.
-
@kamikazekiteren 484139 wrote:
Men anvend HJELM neste gång ,annars………..
Blir du cp-skadat liksom maiJag är visst helt fel på det, jag landet jo med huvudet jo!
-
fifan jonas… den bilden ser inte go ut.
klart han inte ska sluta med boardoffs, boardoff är framtiden. boardoff-megaloop är ett sjukt tufft trick!
säger de igen, de här sprattlandet kommer precis som inom snowboard att försvinna inom en snar framtid. fram med det som är specifikt för kite och inte bara sno tricks från wakeboard. -
kamikazekiteren;484139 wrote:Men anvend HJELM neste gång ,annars………..
Blir du cp-skadat liksom maiFiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fäääääääääeeeeeeeen…
-
@********* 484107 wrote:
Hälsporre är det nog inte…….snarare så att du har tryckt ihop fettkudden som skall absorbera stötar, det brukar gå över på en vecka 10dar ungefär. men kommer vara känsligt.
Gör inte det för ofta då plattar du ut ”kudden” och använd stötdämpande sula i skorna.Jag har haft samma problem med hälarna i några veckor, men efter att jag skaffade inlägg till skorna som håller ihop fettkudden och Best pads med gasdämpning har det gått över.
-
Vilka pro spikar Eddie! Var har du fått dom? Vad körde du för rehab för den skadan? Hälsn/Molle
-
Satan Eddie, den hälen var inte gullig. Har du fortfarande metallen inne?
-
Best Hoover Padz is da shit om man inte vill ha bindning då vill säga!!
-
hahhaa my scars are just so gay compared to you guys. ALoha som fan.
-
Molle73;484334 wrote:Vilka pro spikar Eddie! Var har du fått dom? Vad körde du för rehab för den skadan? Hälsn/Molle
Var?
På ortopeden i Malmö… 😉Ohh yes, spikarna sitter kvar!
Känns dockl lite fjolligt att kommentera nu efter Jonas bild.
Logga in för att svara.