Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing problem med LF straps och pads!!!

• psychonauten

Medlem
    5 juli, 2007 vid 22:10

@henke15 394830 wrote:

haha verkar som det här e ett slående problem, helt sjukt om jag får säga mitt att ett å stort företag inte kan fixa till det bättre… höll på att slita itu prylarna igår men fick på de med våld i alla fall efter ett tag.. skall testa det med att dela strapen när jag fixat den sönderiga plattan..

Såå jävla svårt är det väl inte.
    Dessutom går det bättre om man kollar instruktionerna innan, fick du ingen dvd med din bräda?

• matthias

Medlem
    6 juli, 2007 vid 08:15

Jag hjälpte en dansk dam att montera det kitet i venezuela och då va jag både full o nersmögad men de funka fint ändå. Tog lite tid bara. Jag tror strap kits generellt är jävligt jobbiga att skruva på innan man vet hur man ska göra…

• sourra

Medlem
    6 juli, 2007 vid 08:34

@Matthias 394989 wrote:

Jag hjälpte en dansk dam att montera det kitet i venezuela och då va jag både full o nersmögad men de funka fint ändå. Tog lite tid bara. Jag tror strap kits generellt är jävligt jobbiga att skruva på innan man vet hur man ska göra…

Jupp, tror bara det är Naish’s Grav D1 som är gjorda för att kunna monteras. När jag skulle skruva ihop min Undergroundbräda för första gången i vintras var jag en hårsmån från att gå Torsten Flink på grejerna med en hammare innan det slutligen gav sig. 180°-tricket och var-2-pers-och-tryck-hårt-som-fan-med-mejseln-tricket funkar båda rätt bra första gången. Därefter brukar strapsen ha fattat sin roll i samhället.

• pjoter

Medlem
    6 juli, 2007 vid 13:36

spleene bygger grejer som både e goa å köra och montera. tyskar kan.

• jonaish

Medlem
    6 juli, 2007 vid 14:55

@pjoter 395073 wrote:

spleene bygger grejer som både e goa å köra och montera. tyskar kan.

Mmmmmm, färdigmonterad vid köp?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing problem med LF straps och pads!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.