Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Problem med Local spirit förlängare?

• tdk

Medlem
    3 januari, 2007 vid 07:47

@Ola_P 356764 wrote:

Jag slår ett slag för chinookprylarna. Riktigt bra grejer till överkomliga priser.
    http://surfbutiken.se/products.php?cid=14

Men sen så är ju du knappast opartisk i detta fallet va?? Min jävla cinook carbon bom pallade inte mycket…………

• rasmus_w

Medlem
    3 januari, 2007 vid 08:35

@SWE 496 357274 wrote:

Visst kostar KelaPro en del slantar, men de är värda varenda slant…
    Är supernöjd med de 2 jag har.

Men hur är det med tillgången? Som jag har förstått så varierar den en aning och de kan ibland vara svåra att få tag på?

• charlieb

Medlem
    3 januari, 2007 vid 13:00

@Nordgren 356702 wrote:

Helt klart. LS är bara skräp. Väl värt att skaffa något bättre.

Jag är så less på LS, kvaliten är så dålig att den är direkt farlig och skulle kunna kosta sina användare mycket pengar, jag menar hur fan kan en mastfot brista efter fem surfdar?

Charlie

• surfmeister

Medlem
    4 januari, 2007 vid 19:45

Har haft både NP och LS mastfötter. LS klarade cirka 3 veckor och NP ca 4 månader. Riktig skitkvalité!! Kör nu med North som verkar vara betydligt mer gedigen.

• ola_p

Medlem
    4 januari, 2007 vid 22:42

@TDK 357299 wrote:

Men sen så är ju du knappast opartisk i detta fallet va?? Min jävla cinook carbon bom pallade inte mycket…………

Jag är sponsrad av surfbutiken, ja. Hade det i min signatur förut, försvann nog när jag la till säljes länkarna. Nu är ju dock lite grejer sålda, så jag skall fixa tillbaka det. Jag är dock rätt nöjd med förlängaren, bra grej till rimlig peng. Fast det viktigaste för drägligt nedhalande är att byta tamp ofta. Kostar inte många kronor.

Chinookbommarna anses väl förövrigt vara bland de mer hållbara på maui, så antingen har du haft ett måndags ex. eller så tog du i ordentligt… :tongue:

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Problem med Local spirit förlängare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.