Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Problem med Premiere Elements 7.0

• Problem med Premiere Elements 7.0

Publicerad av mes på 14 maj, 2010 vid 08:58

Hej,

Jag tänkte vara lite förutseende och utnyttja megaförkylning och kasst väder till att träna på videoredigering. Jag har köpt en liten Panasonic TS1 som ska blötas ner i vågorna snart. Jag åkte dock på pumpen direkt. Jag rippade en dvd som .vob och importerade den till Premiere Elements 7.0 där jag tänkte lägga på tyskt tal på vissa parter (nej, det är inget snuskigt…). Jag kunde separera ut orginalljudet från .vob-filen och tona ner det vid de tyska partierna. Tyskan är förresten som .wav-filer. Allt ser kanon ut och jag testade först att bränna direkt till DVD…Premiere Elements borde ju var kung å att få skare at funka utan massa pill tänkte jag…MEN…panoreringar hackar rejält när jag kollar på TVn (inte på datorn i VLC!). Det är jädrigt skumt eftersom original .vob flyter fint och det enda jag gjort är att jag har lagt på några .wav-filer. Tacksam för lite insight från gurusarna på världens bästa forum.

/Mats

mes svarade 14 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Problem med Premiere Elements 7.0

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.