Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › “Project N-NE-E-ESE…” – Göteborg.
-
Någon som vet någon hemsida där man kan ta reda på longitud/latitud utifrån en karta?… landmäterihemsidan hade inget sådant vad jag kunde hitta (har mailat dem och bett dem lägga till det)
Vore kul med en “Göteborg-kite-forum” för dem som bor där.
/honk – Ett hus från Avenyn, gbg
-
Onsalahalvön funkar jävulskt bra på ett par ställen. De få gånger jag har varit där har det inte ens varit byigt. Däremot kanske det inte är det bästa stället om man inte har 100koll på kiten.
-
Long å latitud hmm…. verkar inte finnas några siffror på det..
Gjorde en liten karta med hjälp av gulasidorna.se, så nu kanske även ni
är uppmärksamma på att gulasidorna finns på nätetDet dröjer nog ett par veckor till innan vattnet é på en “normal” nivå…
Återkommer med “lägesrapport”….. -
Hvilke spots fungerer på Onsala halvöya? Gottskär? Andre steder?
Fint om du kan spesifisere.
D
-
Ingen aning om vad ställena heter, men eftersom halvön inte är så stor så tar det inte lång tid att hitta ett ställe med schysst vind.
-
Har kitat i stengsund och på tjörn/orust ett par gånger.. Låter som en grym ide med mailing/telefon lista…
Med vänliga hälsningar Hasse hans_lindborg@hotmail.com
-
Perfekt med lite SPOTS, Gottskär funkar ju bra vid ost etc.. vindsurfarna håller till i hamnen, men det finns en bra strand mitt emot som borde testas. / Magnus W
-
Finnes det noen kitere der ute med IT erfaring som kan forklare hvordan man kan lage en mailingliste?
-
Jag provade lägga upp ett forum på spary som vi kan använda. Precis som Stockholmarna, fast våran e ju då snyggare.
Skriv in där om ni hade tänkt dra ut nån gång. Det är ju alltid bra om man är flera. Personligen gillar jag forum mer än mailinglistor. Men om det är någon som gillar mailinglistor mer så ska väl det kunna fixas. Kanske tom kombineras. “There is no end to the possibilitys!” -
Lyngnared ligger onshore i w-sw, sjön är ganska liten och ofta byig.
-
Jævlig bra jobbet Draksurfarn!
Personlig er jeg sugen på å lage en mailingliste i tillegg sånn at man slipper å logge inn og ut hele tiden for å sjekke status (om noen skal ut eller ei).
Kan du fikse dette (mailingliste) på din website?
-
Om du går in på din profil så kan du klicka i “Kontakta alltid mig vid svar:” så får du ett email när någon svarar på ditt inlägg. Om du vill bevaka någon annans rubrik; klicka på rubriken och sen “Bevaka det här ämnet för svar”.
-
(?)Mozzy: Hvordan er det på Mjörn? Begynner forholdene å bli bedre?
Var du ute i påskehelgen eller? Det blåste jo bra på lördag.
-
Kan D vara bra någonstans ute på Hönö vid ostvindar?
Någon som har koll på D?
Har hört att det ska vara några fotbollsplaner ända ner till vattnet, låter kanon att rigga på, men hur är de övriga förhållanderna?Ser ju väldans Ostligt ut till helgen, jag måste ut snart! Hjäääääääälp!!
Fred.
Logga in för att svara.