Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing “Project N-NE-E-ESE…” – Göteborg.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2003 vid 11:18

Någon som vet någon hemsida där man kan ta reda på longitud/latitud utifrån en karta?… landmäterihemsidan hade inget sådant vad jag kunde hitta (har mailat dem och bett dem lägga till det)

Vore kul med en “Göteborg-kite-forum” för dem som bor där.

/honk – Ett hus från Avenyn, gbg

• pepa

Medlem
    9 april, 2003 vid 17:05

Onsalahalvön funkar jävulskt bra på ett par ställen. De få gånger jag har varit där har det inte ens varit byigt. Däremot kanske det inte är det bästa stället om man inte har 100koll på kiten.

• mozzy

Medlem
    9 april, 2003 vid 17:39

Long å latitud hmm…. verkar inte finnas några siffror på det..
    Gjorde en liten karta med hjälp av gulasidorna.se, så nu kanske även ni
    är uppmärksamma på att gulasidorna finns på nätet grin.gif

Det dröjer nog ett par veckor till innan vattnet é på en “normal” nivå…
    Återkommer med “lägesrapport”…..

• mozzy

Medlem
    9 april, 2003 vid 17:44

Hmm…. frågor om Mjörn?!?

0708-956828
    ki1wani@chl.chalmers.se

• arnetterocks

Medlem
    10 april, 2003 vid 08:43

Hvilke spots fungerer på Onsala halvöya? Gottskär? Andre steder?

Fint om du kan spesifisere.

D

• pepa

Medlem
    10 april, 2003 vid 11:27

Ingen aning om vad ställena heter, men eftersom halvön inte är så stor så tar det inte lång tid att hitta ett ställe med schysst vind.

• haze

Medlem
    10 april, 2003 vid 13:21

Har kitat i stengsund och på tjörn/orust ett par gånger.. Låter som en grym ide med mailing/telefon lista…

Med vänliga hälsningar Hasse hans_lindborg@hotmail.com

• anonym-anvandare

Medlem
    11 april, 2003 vid 17:24

Perfekt med lite SPOTS, Gottskär funkar ju bra vid ost etc.. vindsurfarna håller till i hamnen, men det finns en bra strand mitt emot som borde testas. / Magnus W

• arnetterocks

Medlem
    14 april, 2003 vid 07:21

Finnes det noen kitere der ute med IT erfaring som kan forklare hvordan man kan lage en mailingliste?

• draksurfarn

Medlem
    14 april, 2003 vid 14:03

Jag provade lägga upp ett forum på spary som vi kan använda. Precis som Stockholmarna, fast våran e ju då snyggare. tongue.gif
    Skriv in där om ni hade tänkt dra ut nån gång. Det är ju alltid bra om man är flera. Personligen gillar jag forum mer än mailinglistor. Men om det är någon som gillar mailinglistor mer så ska väl det kunna fixas. Kanske tom kombineras. “There is no end to the possibilitys!”

http://medlem.spray.se/kajtgbg/phpBB2/

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2003 vid 14:34

Lyngnared ligger onshore i w-sw, sjön är ganska liten och ofta byig.

• arnetterocks

Medlem
    15 april, 2003 vid 07:04

Jævlig bra jobbet Draksurfarn!

Personlig er jeg sugen på å lage en mailingliste i tillegg sånn at man slipper å logge inn og ut hele tiden for å sjekke status (om noen skal ut eller ei).

Kan du fikse dette (mailingliste) på din website?

• draksurfarn

Medlem
    19 april, 2003 vid 11:19

Om du går in på din profil så kan du klicka i “Kontakta alltid mig vid svar:” så får du ett email när någon svarar på ditt inlägg. Om du vill bevaka någon annans rubrik; klicka på rubriken och sen “Bevaka det här ämnet för svar”.

http://medlem.spray.se/kajtgbg/phpBB2

• arnetterocks

Medlem
    21 april, 2003 vid 19:06

(?)Mozzy: Hvordan er det på Mjörn? Begynner forholdene å bli bedre?

Var du ute i påskehelgen eller? Det blåste jo bra på lördag.

smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 april, 2003 vid 12:29

Kan D vara bra någonstans ute på Hönö vid ostvindar?
    Någon som har koll på D?
    Har hört att det ska vara några fotbollsplaner ända ner till vattnet, låter kanon att rigga på, men hur är de övriga förhållanderna?

Ser ju väldans Ostligt ut till helgen, jag måste ut snart! crazy.gif Hjäääääääälp!!

Fred.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing “Project N-NE-E-ESE…” – Göteborg.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.